Energija plus svojim kupcem, zaradi trenutnih razmer, ki vladajo zaradi epidemije koronavirusa, ponuja vrsto rešitev, ki so prilagojene težavam, s katerimi se soočajo kupci. Kontaktni centri (razen prodajnih mest) delujejo nemoteno in so na voljo za vsa vprašanja in pomoč.
- Vsak dan so na voljo v klicnem centru 080 2115 ali 02 22 00 115, pokličete jih lahko dnevno med 7.30 in 16.00 uro.
- Na elektronsko pošto [email protected] se trudijo odgovoriti še isti dan.
- Obisk spletne strani energijaplus.si vam omogoča pogovor v živo (v kotu spodaj desno).
- 24/7 vam je na voljo brezplačna spletna aplikacija eStoritve (https://estoritve.energijaplus.si/signin).
- 24/7 vam je na voljo brezplačna mobilna aplikacija ePLUS.
- Na spletni strani energijaplus.si najdete vrsto obrazcev, ki jih potrebujete za ureditev posameznih primerov in številne uporabne varčevalne nasvete.
Znižali so cene
“Želimo pristopiti proaktivno, hitro in nebirokratsko,” povedo in dodajo, da so za obdobje marec – maj (3 mesece) znižali cene električne energije za 5 odstotkov in zemeljskega plina za 30 odstotkov za gospodinjstva (izjema je samooskrba) in male poslovne kupce brez merjene moči.
“Vsem članom lojalnostnega programa v mesecu maju pripisujemo 500 točk, ki jih lahko unovčijo po lastni izbiri. Tudi država je sprejela določene ukrepe, s katerimi pomaga blažiti nastalo situacijo,” dodajo.
Kar zadeva poravnavo obveznosti pričakujejo odgovorno ravnanje naših kupcev, saj verjamejo, da si bodo prizadevali tekoče poravnati svoje obveznosti. V primeru, da nimate dostopa do svoje banke, si lahko enostavno aktivirate direktno bremenitev z izpolnitvijo obrazca na spletni strani.
Humanitarčku donirali 5.000 evrov
V preteklih dneh so zaključili humanitarno akcijo z društvom Humanitarček in donirali 5000 EUR za socialno najšibkejše starostnike. Po potrebi se bodo dodatno povezali z različnimi socialnimi ustanovami, ki podpirajo različne projekte, da bi lahko kar najbolj pomagali v nujnih primerih.
Poiščite pomoč na Centru za socialno delo
V primeru zaostankov pri plačilih svetujejo, da poiščete možnosti pomoči pri Centru za socialno delo. “Prenehanje zaposlitve in nižji prihodki ob obstoječi zaposlitvi so namreč okoliščine, na katere posameznik oziroma družina ni imela vpliva in se upoštevajo v pogojih za pridobitev posebne pomoči. CSD vam daje možnost, da pojasnite, zaradi česa ste se znašli v izredni stiski.”
“Življenje se ni ustavilo, le nekoliko se je upočasnilo. Upamo, da bo nastala situacija v najkrajšem možnem času zgolj neprijeten spomin in da se bodo stvari vrnile v »ustaljene tirnice«. K temu lahko največ prispevamo sami. Prizadevajmo si, da delamo skupaj, čeprav ne neposredno.”