Platforma z videoposnetki YouTube je zadnje čase tarča številnih kritik in očitkov. Posebej uporabniki družbenih omrežjih Facebook, Twitter in spletnega foruma Reddit jasno izražajo svojo nejevoljo. Kot kaže je razlog nov sistem oglaševanja, ki ga uvaja YouTube.
Oglasov bo vedno več in uporabniki jih ne morejo preskočiti
Po poročanju portala Siol.net, se številni uporabniki YouTuba soočajo z vedno več oglasi pred samim videoposnetkom. Tako se namesto običajnih dveh oglasov predvaja šest ali osem, ki pa jih ni mogoče preskočiti oziroma prekiniti.” Pri YouTubu so že potrdili, da ne gre za napako, temveč po novem očitno za običajno dogajanje, ki pa ga še niso izkusili vsi uporabniki,” poroča še portal.
hmm…this may happen with a certain type of ad format called bumper ads, since they’re only up to 6 seconds long. if you’d like, you can send feedback directly from YouTube via the send feedback tool
— TeamYouTube (@TeamYouTube) September 7, 2022
Na nekatere kritike se je odzval tudi eden uradnih profilov YouTuba, ki je uporabnikom razložil, da gre za novo “funkcionalnost” platforme. Nekaj uporabnikov se je pritoževalo, da so prisiljeni gledati daljše oglase, čeprav je YouTube pojasnil, da bi naj šlo le za 6 sekunde posnetke.
Tisti z največ smole pa niso bili prisiljeni gledati “le” šest oglasov, ampak kar deset.
It is reported by multiple users that YouTube is currently testing an ad format that shows 5 to 10 UNSKIPPABLE ADS before their video starts. pic.twitter.com/A1lBhj0Rfl
— Alvin (@sondesix) September 14, 2022
S takim prikazovanjem oglasov, ki se ne dajo prekiniti, bi YouTube lahko napeljeval svoje uporabnike, da kupijo YouTube Premium, kar bi jim omogočalo, da se oglasom popolnoma izognejo, poroča Siol.net.