Mednarodni športni dogodki so enkratna priložnost, da svetovna javnost spozna Slovenijo kot deželo vrhunskih športnikov in tudi kot izjemno inovativno, tehnološko napredno ter pametno gospodarsko in turistično destinacijo.

Na javni agenciji za spodbujanje investicij, podjetništva in internacionalizacije (SPIRIT Slovenija), ki je izvajalska institucija Ministrstva za gospodarstvo, turizem in šport, se trudijo prepoznati in izkoristiti čim več priložnosti za promocijo slovenskega gospodarstva.

Zelena, pametna in ustvarjalna Slovenija

V ta namen so že leta 2019 zasnovali izjemno uspešno nacionalno komunikacijsko kampanjo I feel Slovenia. Green. Creative. Smart., s katero so v svet ponesli zgodbo o zelenem, ustvarjalnem in pametnem gospodarstvu Slovenije ter jo učinkovito postavili na globalni zemljevid gospodarsko uspešnih držav.

V sklopu kampanje, ki je namenjena celoviti promociji slovenskega gospodarstva na globalnem konkurenčnem trgu, so izbrali tudi 41 izvrstnih slovenskih podjetij in organizacij, ki s svojimi vrhunskimi izdelki, storitvami in rešitvami še dodatno krepijo oziroma utrjujejo zgodbo zelene, ustvarjalne in pametne Slovenije.

[[image_1_article_69107]]

Poslovni dogodki ob robu športnih prireditev so odlično izhodišče za mreženje med udeleženci in vzpostavljanje novih poslovnih povezav (dogodek »Invest&Connect Slovenian Business Pitch: Germany Experiences Slovenia« ob robu EURO 2024 v Nemčiji). Foto: STA/Nebojša Tejić.

Sinergija med športnimi in poslovnimi dogodki

Agencija je že lani pristopila k izvajanju poenotenega koncepta promocije Slovenije, slovenskega gospodarstva in turizma na večjih mednarodnih športnih dogodkih v Sloveniji. Vsi ti dogodki se ponašajo z močno mednarodno medijsko pokritostjo, visoko gledanostjo ter prepoznavnostjo doma in v tujini, zato so odlična priložnost za nagovarjanje globalne javnosti, pa tudi za spletanje novih kontaktov med udeleženimi podjetji ter internacionalizacijo njihovega poslovanja.

Ta pristop se je izkazal za izredno uspešnega pri doseganju sinergij med gospodarstvom in športom, zato z njim nadaljujejo tudi v letu 2024. V letošnjem letu so bile še posebej odmevne aktivnosti za slovenska podjetja, ki jih je agencija pripravila ob robu največjih športnih dogodkov leta.

[[image_2_article_69107]]

Ob robu olimpijskih iger v Parizu je v Slovenski hiši potekal poslovni forum z naslovom Slovenski poslovni prvaki na olimpijskih igrah, ki je izpostavil številne priložnosti za poglobitev poslovanja med obema državama. Foto:  OKS - ZŠZ Anže Furlan

Evropsko nogometno prvenstvo v Nemčiji in Olimpijske igre v Parizu

Junija je SPIRIT Slovenija skupaj s partnerji v Nemčijo odpeljal delegacijo 72 predstavnikov slovenskih podjetij, ki se je ob robu Evropskega nogometnega prvenstva EURO 2024 udeležila poslovno-investicijskega kongresa v Münchnu.

Dogodek, na katerem so bili poleg več kot 150 predstavnikov slovenskih in nemških podjetij, tudi visoki predstavniki slovenske in nemške vlade, je odprl nove priložnosti za poglobitev poslovnega sodelovanja z Nemčijo, ki velja za najpomembnejšo zunanjetrgovinsko partnerico Slovenije.

Poleti, v času Olimpijskih iger v Parizu, je agencija skupaj s partnerji pripravila tri gospodarske delegacije v Francijo, in sicer dve v Pariz in eno v Marseille. Skupaj so se jih udeležili predstavniki več kot 60 slovenskih podjetij in institucij, ki so se v času obiska udeležili poslovnih forumov in se sestali s številnimi potencialnimi poslovnimi partnerji. Na vseh dogodkih je agencija poskrbela za celovito predstavitev slovenskega investicijskega in poslovnega okolja ter poslovno mreženje med slovenskimi in tujimi podjetji.

Rok Capl, direktor SPIRIT Slovenija: »Ker so se poslovni dogodki ob robu športnih prireditev izkazali kot odlično izhodišče za mreženje med udeleženci in vzpostavljanje novih poslovnih povezav, sem prepričan, da bodo tudi vse tri delegacije, ki smo jih organizirali v času Olimpijskih iger v Parizu, pomemben korak k številnim novim in uspešnim slovensko-francoskim poslovnim zgodbam.«

[[image_3_article_69107]]

Izjemna priložnost za promocijo Slovenije na globalni ravni pa bo tudi vrhunski košarkarski spektakel, poslovilna tekma slovenskega košarkarskega virtuoza Gorana Dragića, na kateri bosta SPIRIT Slovenija in STO krepila prepoznavnost Slovenija: Foto: Siniša Kanižaj

Poslovilna tekma Gorana Dragića

Še ena izjemna priložnost za promocijo Slovenije na globalni ravni pa bo tudi vrhunski košarkarski spektakel, poslovilna tekma slovenskega košarkarskega virtuoza Gorana Dragića.

Na odmevnem dogodku 'I Feel Slovenia Noč zmaja (Night of the Dragon)', na katerem bodo prisotna številna svetovno prepoznana košarkarska imena, bosta SPIRIT Slovenija in Slovenska turistična organizacija kot nacionalna partnerja na najvidnejših mestih izpostavila znamko I feel Slovenia in predstavila Slovenijo kot butično športno, poslovno in turistično destinacijo.

SPIRIT Slovenija bo medtem že dan pred tekmo, v petek, 23. avgusta 2024, v Austria Trend Hotelu kot nacionalni partner organiziral mednarodni poslovni dogodek Business Talk, na katerem bodo pod sloganom Empowering business. Green. Creative. Smart., priznani govorci iz sveta športa in gospodarstva govorili o prepletu sinergij med obema področjema.

SPIRIT Slovenija z različnimi ukrepi in aktivnostmi predstavlja »one stop shop« za podjetja v vseh fazah njihovega poslovanja. Za agencijo je tridesetletna zgodovina uspešnega delovanja v podporo slovenskim podjetjem doma in v tujini ter pri vzpostavljanju in krepitvi podpornega podjetniškega ekosistema v Sloveniji. Več informacij: www.spiritslovenia.si.