Perutnina Ptuj je leta 2019 z vstopom strateškega lastnika MHP zagnala obsežen investicijski ciklus v avtomatizacijo in okoljske projekte ter v povečanje, širitev in posodobitev proizvodnje. V sklopu strateških investicij je konec lanskega leta od podjetja Eta Kamnik kupila proizvodni obrat Proconi v Murski Soboti, specializiranega za proizvodnjo pripravljenih jedi, ki ga je danes tudi uradno prevzela. Perutnina Ptuj je s tem prevzemom naredila prvi korak k preobrazbi iz živilskega, v kulinarično podjetje. Novo tovarno so poimenovali PP Mamita in jo bodo posodobili ter razširili, za kar so od podjetja Proconi prezaposlili 25 ljudi, do konca leta pa nameravajo to število še povečati.
Poslanstvo podjetja je ustvarjanje trendov in novih standardov v živilsko predelovalni panogi
Poslanstvo Perutnine Ptuj je ustvarjanje trendov in novih standardov v živilsko predelovalni panogi ter razvoj v skladu s pričakovanji in željami sodobnega potrošnika. Če so se doslej primarno osredotočali na končnega potrošnika, jim nova tovarna predstavlja ključen korak do specifičnega segmenta trga poimenovanega HoReCa, ki se osredotoča na hotele, restavracije in catering.
PP Mamita bo tako zagotavljala inovativne rešitve in gotove produkte namenjene hotelom in restavracijam, s ciljem povečanja njihove kadrovske in stroškovne učinkovitosti. Za razvoj teh inovativnih rešitev in produktov bo v PP Mamita skrbel priznan španski kuharski strokovnjak in chef Eduardo Salvador, ki ima več kot 30 let izkušenj delovanja v restavracijah z Michelinovimi zvezdicami.
Tovarna PP Mamita obsega 4.000 kvadratnih metrov proizvodnih in skladiščnih površin, štiri pakirne linije, visoko zmogljiv sistem sous-vide, termo pasterizacijo in najnovejši inovativni sistem imenovan HPP (visokotlačna pasterizacija), ki je nov in edinstven v celotni regiji. Glavna prednost tega sistema je, da ima jed daljši rok trajanja ter enak okus in strukturo, kot če bi jo pravkar pripravili v restavraciji. Ključna prednost omenjenih rešitvah pa ni zgolj ponudba inovativno pripravljenih jedi s podaljšanim rokom trajanja, temveč glavni cilj predstavlja celostno rešitev »na ključ«, katere rezultat je boljša in učinkovitejša organizacija profesionalnih kuhinj v hotelih in restavracijah, vključno z reševanjem težav s pomanjkanjem usposobljenega kadra, nabave kakovostnih sestavin in logistike.
Perutnina Ptuj je od leta 2019 del enega izmed največjih evropskih živilskih podjetij, Skupine MHP, ki ima strategijo nenehnega izboljševanja in razvoja. Ob današnjem uradnem prevzemu je generalni direktor Perutnine Ptuj Enver Šišić poudaril: »Z velikim ponosom oznanjamo novo obdobje v razvoju Skupine Perutnina Ptuj. Ta naložba namreč predstavlja ključni korak pri naši preobrazbi iz živilskega, v kulinarično podjetje. Naš glavni cilj sedaj je, da čim prej preuredimo in nadgradimo obstoječo tovarno ter zaženemo proizvodnjo, ki je načrtovana maja letos.”