Po spletu so danes spet zaokrožila lažna elektronska sporočila, katerih pošiljateljica je domnevno Nova Ljubljanska banka (NLB). Z njimi poskušajo prevaranti od prejemnikov pridobiti osebne podatke. V NLB vsem strankam oz. prejemnikom teh sporočil svetujejo, naj nanje nikakor ne odgovarjajo, pač pa jih nemudoma izbrišejo.

Po spletu so danes spet zaokrožila lažna elektronska sporočila, katerih pošiljateljica je domnevno Nova Ljubljanska banka (NLB). Z njimi poskušajo prevaranti od prejemnikov pridobiti osebne podatke. V NLB vsem strankam oz. prejemnikom teh sporočil svetujejo, naj nanje nikakor ne odgovarjajo, pač pa jih nemudoma izbrišejo.

Če je prejemnik na zlonamerno elektronsko sporočilo že odgovoril in posredoval svoje podatke, naj takoj prekliče ali blokira plačilno kartico, opozarjajo v NLB.

Če je prejemnik na zlonamerno elektronsko sporočilo že odgovoril in posredoval svoje podatke, naj takoj prekliče ali blokira plačilno kartico, opozarjajo v NLB.

Plačilne kartice je mogoče zakleniti za uporabo prek mobilne denarnice NLB Pay, kartice z odloženim plačilom pa blokirati ali deaktivirati prek mobilne banke Klikin. Blokado kartice je mogoče urediti tudi s pomočjo bančnih strokovnjakov v kontaktnem centru NLB prek video klica, spletnega klepeta ali telefonskega klica na številko (01) 477 20 00.

Kot so dodali, banka ne bo nikdar pozivala k pošiljanju osebnih podatkov prek elektronskih sporočil.

Kot so dodali, banka ne bo nikdar pozivala k pošiljanju osebnih podatkov prek elektronskih sporočil.