“Veseli smo, da lahko s Fiskerjem sodelujemo pri tako izjemnem trajnostnem avtomobilu in da vidimo, kakšne dodatne priložnosti lahko prinese to sodelovanje,” je v izjavi za javnost zapisal predsednik Magne Swamy Kotagiri in začetek proizvodnje napovedal za zadnje četrtletje leta 2022.
Ob tem je dodal, da gre za odličen primer strategije, s katero bodo izkoristili svoj močan portfelj za prilagajanje prihodnjim potrebam po mobilnosti in izkoristili vse svoje inženirske in proizvodne zmogljivosti na področju vozil.
Po njegovih besedah to njihovemu podjetju zagotavlja edinstven konkurenčni položaj, zlasti pri sodelovanju z novimi ponudniki mobilnosti in proizvajalci originalne opreme, ki želijo razširiti svojo elektrificirano ponudbo.
Zmogljivosti Magne na področju električnih vozil
Kot še sporočajo iz Magne, bo omenjeno vozilo sprva proizvajalo izključno njihovo podjetje v Evropi. Po besedah predsednika avstrijske Magne Steyr Franka Kleina ima Magna v svoji branži edinstven položaj, ki je kombinacija razvoja lastnih vodilnih inovativnih tehnoloških rešitev ter močnih proizvodnih zmožnosti, s katerimi je družba proizvedla že več kot 3,7 milijona vozil in 30 različnih modelov.
“Dokazane in zanesljive zmogljivosti Magne, zlasti na področju električnih vozil, so zanesljiva podlaga za podporo Fiskerju z vrhunskim inženiringom in proizvodnjo športnega terenca Fisker Ocean,” je še dodal.
Sodelovanje z Magno je potrdil tudi ameriški Fisker s sedežem v Los Angelesu, katerega prvi človek je Henrik Fisker, znani avtomobilski oblikovalec danskih korenin, ki je med drugim sodeloval pri razvoju luksuznih znamk avtomobilov BMW in Aston Martin.
Neuradno pospešeno pridobivanje soglasij
Avstrijski časnik Kleine Zeitung navaja, da Gradec s tem postaja prestolnica e-mobilnosti, ob tem pa dodaja neuradne informacije o začetni proizvodnji 50.000 avtomobilov letno, in sicer v Gradcu in v Hočah.
Čeprav v Magni lokacije uradno še niso potrdili, tudi po pisanju Večera informacije držijo. Tudi zato po njihovih podatkih Magna pospešeno nadaljuje pridobivanje okoljevarstvenih soglasij in dovoljenj na Arsu za drugo in tretjo fazo gradnje hoške tovarne z zmogljivostjo 100.000 avtomobilov letno.
Proizvodnja v hoški lakirnici sicer že od začetka epidemije stoji, večina od okoli 200 zaposlenih pa se na delo vozi v matično graško tovarno.