Kot poroča portal finance.si, so se Slovenske železnice leta 2015 zanimale za nakup avtobusnega prevoznika Avrigo, vendar ga je Zavarovalnica Triglav prodala Klaričevi Adventuri za 14,2 milijona evrov. Kot so zapisali je posel dogovorjen, železnice pa kupujejo avtobusno podjetje Nomago. Te dni usklajujejo zadnje podrobnosti za nekaj manj kot 30 milijonov evrov vreden posel med državnimi železnicami (SŽ) in holdingom Adventura Darka Martina.
»Po tem, ko je iz dogovorov odpadel Petrol, ki je za polovico celotne družbe ponujal največ, okoli 35 milijonov evrov, in ko za vlaganja v IT-del družbe v Nomagu niso našli vlagateljev, bodo lastnik tega dela postale SŽ. Imajo tudi nakupno opcijo za odkup preostale polovice, velja štiri leta, smo izvedeli neuradno,« še zapišejo na finance.si.
Kupnina naj bi, kot so še izvedeli neuradno, znašala približno 27 milijonov evrov. Poleg tega bodo železnice kupile tudi IT-del podjetja, ki namerava razviti podporno platformo prevozom po vzoru Flixbusove. Za to so potrebna še večdesetmilijonska vlaganja. Kot poroča še omenjen portal naj bi to financirala družba iz denarnega toka: »V SŽ računajo, da bi ravito platformo lahko pozneje uporabljali tudi za vlakovne prevoze.«
Kot jim je na Financah še uspelo izvedeti, bodo na posameznih prevoznih linijah združevali vlake in avtobuse. Na tistih linijah, kjer sta na voljo obe možnosti, a nista zapolnjeni, bo po tem le ena vrsta prevoza. »NA SŽ po naših informacijah ocenjujejo, da je Nomagov biznis stabilen, predvsem zaradi koncesije, razen Gorenjske, kjer prevladuje prevoznik Arriva, pa ima pokrito celotno državo.«