Dober mesec po prihodu nove generacije petvratne Kie Ceed, je na slovenskih cestah zdaj tudi prostorna in slogovno elegantna kombijevska različica z oznako Sportswagon.

V primerjavi s prejšnjo generacijo je daljša izvedba Ceeda pridobila skoraj deset dolžinskih centimetrov in zdaj meri 4,60 metra, kar je že v na meji srednjega velikostnega razreda.

Na ta račun se je sicer precej povečal tudi prtljažnik, ki sprejme kar 625 litrov prtljage ali tovora, za nameček pa odpiranju prtljažnih vrat lahko streže še elektrificiran mehanizem, ki se samodejno aktivira, ko zazna bližino kontaktnega ključa.

Tudi tokrat so za razvoj in obliko poskrbeli v Kiinem razvojnem centru v Frankfurtu, kar seveda ni več nobeno presenečenje, saj je Ceed namenjen samo evropskim kupcem, poleg tega pa ga izdelujejo v tovarni na slovaškem. V primerjavi s predhodno generacijo je Sportswagon dobil bolj dinamične karoserijske linije, povsem na novo pa so oblikovalci zasnovali tudi voznikovo delovno mesto. Poleg preglednejših merilnikov zdaj na sredini armaturne plošče kraljuje velik multimedijski sistem, ki poleg ostalega omogoča tudi povezljivost z vsemi najbolj uveljavljenimi aplikacijami za vključitev pametnega telefona v multimedijski sistem.

Nabor motorjev je v Sportswagonu enak kot pri kombilimuzinski različici, med bencinskimi je najmanjši  litrski prisilno polnjeni trivaljnik z 88 kilovati (120 KM), nekoliko bolj umirjenim voznikom pa bo dovolj  atmosferski 1,4-litrski štirivaljnik, ki razvije 74 kilovatov (100 KM). Najmočnejši je novi 1,4-litrski TGDI štirivaljnik, ki s pomočjo turbinskega polnilnika iztisne iz sebe 103 kilovate (140 KM). Dizelski del motorne palete zastopa prisilno polnjeni 1,6-litrski štirivaljnik, ki je voljo v izvedbah s 85 ali 100 kilovati (115 oziroma 136 KM). Pri vseh motorjih za prenos moči skrbi šeststopenjski ročni menjalnik, pri obeh najmočnejših pogonskih strojih pa si je mogoče omisliti tudi sedemstopenjsko dvosklopčno avtomatiko.

Kot večina novejših tekmecev, tudi Ceed premore celovit nabor asisitenčnih sistemov, ki segajo od pripomočka za ohranjanje na voznem pasu, do elektronike za samodejno zaviranje in zaustavitev v sili, samodejnega vklopa in izklopa dolgega snopa žarometov in tako naprej. Količina opreme je seveda odvisna od izbire nivoja opreme in doplačil, najcenejšega kombijevskega Ceeda s solidno založenostjo z opremo pa je (z upoštevanjem trenutnih nakupnih ugodnosti) mogoče dobiti za 14.490 evrov.