Društvo UP-ornik, Zavod 13 in podjetje Mikro+Polo so minulo soboto, 23. oktobra 2021, na dobrodelnem kostanjevem pikniku zbrali 1.226 evrov. Znesek od prodaje kostanjev in zbranih bakrenčkov bodo namenili društvu UP-ornik in Zavodu 13 oziroma najranljivejšim v naši družbi in tistim, ki zaradi osamljenosti v svojih stiskah pogosto ostanejo brez podpore.
Kostanje so pekli prostovoljci, taborniki rodu XII. SNOUB Miloša Zidanška.
Na dogodku so nadaljevali tudi dobrodelni projekt izdelovanja papirnatih ladjic v spomin žrtvam genocidov in današnjim žrtvam človeške ignorance. Skupaj s tistimi, ki so jih prinesli obiskovalci, so število ladjic povečali za skoraj 46.000 in skupna številka je že pol milijona.
Društvo UP-ornik, Zavod 13 in Mikro+Polo se zavedajo stisk, ki jih doživljajo najranljivejši v naši družbi. Posebej zdaj, ko se bliža zima, hkrati pa cene energentov letijo v nebo. Mnogi si v prihajajočih mesecih zato ne bodo mogli privoščiti ogrevanja doma ali pa bodo primorani izbirati med hrano in toplim zavetjem. Zato bodo organizatorji pol zbranega izkupička namenili tistim, ki bi sicer celo zimo zmrzovali ob hladnih radiatorjih.
Cilj je 6 milijonov ladjic
Predsednik društva UP-ornik Boris Krabonja je povedal: “Zelo pozitivno presenečen sem nad velikim številom obiskovalcev in prijetno atmosfero, še vreme se nas je usmililo in poslalo nekaj sonca. Zbrani znesek je za tako akcijo izjemen, število ladjic pa je že več kot dvakrat večje, kot je bilo lani ob koncu akcije, čeprav nas do cilja – 6 milijonov ladjic – čaka še veliko dela.”
Druga polovica prodanih meric kostanjev bo pomagala Zavodu 13, ki ozavešča o drugačnosti in nudi pomoč staršem otrok s posebnimi potrebami. Z njo bodo še naprej podpirali te družine, ki pogosto ostanejo same s svojimi stiskami. Predsednica zavoda Petra Greiner je dejala: “Take akcije so za nas podpora, podpora in še enkrat podpora. Ne glede na to, kaj delamo, vemo, da imamo podporo v podjetju Mikro+Polo in društvu UP-ornik, in to je največ, kar je lahko – sodelovanje in odlični odnosi.”
Skupni znesek se bo povečal še za 500 evrov
Zbrani vsoti bo podjetje Mikro+Polo dodalo še izkupiček od prodaje virtualnega kostanja v njihovi spletni trgovini Market, ki je potekala od 18. do 22. oktobra. Kupci so s svojimi točkami zvestobe prispevali 210 evrov, k temu znesku pa bo podjetje Mikro+Polo prispevalo še 290 evrov. Tako se bo skupen znesek povečal še za dodatnih 500 evrov.
Ob tem je Marko Podgornik Verdev, generalni direktor podjetja, poudaril: “V družbi Mikro+Polo se zavedamo svoje moralne dolžnosti delati dobro, ustvarjati dodano vrednost za družbo in izboljšati kakovost življenja ljudi. Žal ne moremo bojevati vseh bitk hkrati, zato se osredotočamo na pomoč najranljivejšim med nami. Najboljše stvari dosežemo, ko se jih lotimo skupaj. V tovrstnih dobrodelnih akcijah redno sodelujemo z društvi z izjemnim poslanstvom – pomagati sočloveku. Verjamemo, da s svojimi dejanji olajšamo mnogokatere stiske, hkrati pa upamo, da k dobrodelnosti navdihnemo tudi druge.”
Iz ladjic bo nastala umetniška instalacija
Na kostanjevem pikniku so si udeleženci med grizljanjem kostanja krajšali čas tudi z izdelavo papirnatih ladjic. Te so del dobrodelnega projekta v spomin žrtvam genocidov ter današnjim žrtvam človeške ignorance najranljivejših v naši družbi. Na dobrodelnem pikniku je število ladjic doseglo 500.000 tisoč, cilj 6 milijonov pa želijo doseči do 9. maja 2022.
Iz ladjic bo skupina študentov arhitekture ustvarila umetniško instalacijo, ki bo na ogled tri tedne. Zbrani denar od prodaje papirja (pri 6 milijonih ladjic ga bo kar 24 ton) bo namenjen plačilu najnujnejših položnic ter nakup trgovinskih darilnih kartic za vse uporabnike društva UP-ornik.