Europarku Maribor si že 23 let prizadevajo, da bi zvesto sledili željam in potrebam svojih obiskovalcev, zato stalno širijo in dopolnjujejo ponudbo. Danes veljajo za nakupovalno središče, v katerem lahko najdemo najbolj aktualne modne trende in svetovno priznane blagovne znamke. Na današnji novinarski konferenci so med drugim predstavili poslovne rezultate preteklega leta, aktualne projekte, investicije ter novosti in načrte za prihodnost.

V mariborskem nakupovalnem centru je svet nakupovanja in vsakodnevnih storitev že vse od otvoritve leta 2000 prepleten s svetom družabnosti, zabave, sprostitve, gostoljubnosti in dobrodelnosti. “Lani smo ustvarili za 180 milijonov evrov prometa, število obiskovalcev pa je preseglo 7,2 milijona, kar je izjemen uspeh. Do danes nas je v vseh 23 letih obiskalo že več kot 145 milijonov obiskovalcev,” je danes povedala center managerka Simona Mandl, ki največje nakupovalno središče severovzhodne Slovenije vodi že trinajst let.

Nakupovalni center vlaga milijone v trajnost

Kot je Mandl povedala, so v zadnjih letih na področju trajnosti naredili kar nekaj korakov naprej. Eden od ciljev je, da stalno dvigujejo raven samooskrbe. “Na streho nakupovalnega središča smo postavili fotovoltaično elektrarno v vrednosti več kot 1,2 milijona evrov z 842-kilovatno močjo, ki je že priklopljena v sistem. Z več kot 2000 sončnimi paneli bomo ohranili 14.414 dreves in zmanjšali količino emisij CO2 za 313,83 ton.” Poleg tega trenutno posodabljajo sistem zračenja in hlajenja, zamenjali bodo stekla nad nakupovalno ulico in v kupolah.

Investicije v vrednosti 4,5 milijona evrov bodo pripomogle k izpolnjevanju okoljskih standardov in prehodu na bolj okolju prijazno poslovanje.

Med drugim imajo v nakupovalnem centru reciklirane klopi, nakupovalne ulice so dodatno ozeleneli z rastlinami, ki vplivajo na dobro počutje ljudi, porabljajo ogljikov dioksid in sproščajo kisik. Ker je povpraševanje po električnih vozilih čedalje večje, so pred kratkim že obstoječim desetim polnilnim postajam za električna vozila na vrhnjem parkirišču dodali še pet novih v rdeči medetaži. S skupno 15 električnimi polnilnicami ponujajo največje število e-polnilnic v štajerski prestolnici na enem mestu.

Europark deluje skupaj z lokalnimi skupnostmi

Poleg okoljskih izzivov današnjega časa se v Europarku zavedajo tudi pomena lokalne skupnosti, v kateri delujejo. Zato vsako leto podpirajo pozitivne lokalne projekte in organizacije, kot sta Festival Lent in Zlata Lisica in številne druge. Nedavno so skupaj s preostalimi SES centri po Sloveniji in Sparom Slovenija prizadetim v poplavah donirali 280.000 evrov pomoči. Prav tako tudi sami organizirajo družbeno-odgovorne dogodke; letos so sredstva, zbrana s prijavninami na Europarkov kolesarski maraton, podelili v dobrodelne namene – tokrat društvu UP-ornik.

 

Kmalu novi Interspar in največja Levisova trgovina v Sloveniji

Med ponudbo trgovin velja omeniti skorajšnje odprtje prenovljene trgovine Interspar Maribor, v kateri bo od zdaj naprej na voljo prevzem spletnih nakupov. Ljubitelji jeansa se bodo ta petek, 1. 9., razveselili odprtja trgovine Levi’s na novi lokaciji, ki bo s tem postala največja trgovina te blagovne znamke v Sloveniji. Oktobra pa v Europark prihaja tudi parfumerija Douglas s kozmetičnimi izdelki priznanih blagovnih znamk.

Europark bo bogato obdaril svoje obiskovalce

V sklopu praznovanja 23. Europarkovega rojstnega dne, ki bo naslednji teden od 6. do 9. septembra, so pripravili številne koncerte priznanih glasbenih izvajalcev in zabaven otroški program. Na glasbeni oder bodo stopili Kristjan Crnica – KIKIFLY, talentiran mariborski vokalist, mladi fantje Polkaholiki in priljubljeni pevec Luka Basi.

Sobotno dopoldne bo namenjeno otroškemu programu, za zabavo pa bodo zadolženi Čuki in Ribič Pepe. Manjkala ne bo niti slastna torta velikanka.

Za obiskovalce so pripravili veliko nagradno igro, v kateri bodo podarili darilne bone Desetak v skupni vrednosti 2.300 evrov, poleg tega pa bodo v trgovinah in gostinskih lokalih na voljo rojstnodnevni popusti.

Druga polovica leta bo pestra

S privlačnimi dogodki bodo tudi v prihodnje skrbeli za odlično nakupovalno izkušnjo in zabavna doživetja.

“V začetku septembra pripravljamo sejem rabljene študijske literature in šolskih učbenikov, ob koncu meseca pa bomo predstavili modne trende za jesen in zimo. Oktobra bomo spet pripravili priljubljeno Razstavo malih živali; novembra pa se bomo sladkali na Festivalu medu in obiskovalce ozaveščali o pomenu čebel za biotsko raznovrstnost. V načrtu je tudi tradicionalno Europarkovo martinovanje,” je povedala vodja marketinga Vanja Bele Kovačič.