Danes, 6. februarja, sta pod novim imenom in z novim videzom zaživela nekdanja hotela Orel in Piramida. Prvi sedaj nosi ime Ibis Styles Maribor City Center, slednji pa Mercure Maribor City Center. Kljub temu, da sta oba hotela obdržala svoje tri oz. štiri zvezdice, pa je prenova za dobrih 600.000 evrov poskrbela, da sta zadihala svež in trendovski zrak.
S tem, ko je Orbis Hotel Group, ki deluje v družbi AccorHotels, v sodelovanju s Termami Maribor odprl dva nova hotela, se je Maribor znašel na zemljevidu njihovega ‘Le Cluba’, ki ima po svetu kar 34 milijonov članov. Mariborska hotela sta uradno postala tudi člana AccorHotelov, vodilne turistične in mednarodne hotelske verige, ki ima več kot 4.200 hotel v kar 96 državah.
Nič več ‘Orla’ in Piramide
Tako nekdanji hotel Piramida, sedaj Mercure Maribor, s svojimi 77 sobami izreka dobrodošlico svojim gostom z zgodbo, ki se vije okoli najstarejše vinske trte ter nasploh vinorodno pokrajino. Glavni namen Mercure hotelov je, da vsak hotel deluje iz lokalnega v globalno ter gostu ponudi edinstveno doživetje, ki je možno le v določenem mestu. In v Mariboru se slavi stoletno tradicijo proizvajanja kvalitetnega vina. Sam hotel na zunaj, razen novih zastav in napisa, ostaja nespremenjen. A v samem hotelu je čutiti spremembe. Tako v sobah opazimo grozdje na steni, ki se odlično dopolnjuje z zgodbo. Cene za nočitev v hotelu se gibljejo okoli 80 evrov, vendar so možna odstopanja, saj cene prilagaja družba Orbis.
Le nekaj sto metrov stran pa se v varnem zavetju Grajskega trga razprostira Ibis Styles Maribor City Center, ki v svojo zgodbo vpleta kulturo in gledališče ter dejstva, da Maribor dom ene od največjih javnih kulturnih inštitutov v Sloveniji, v katerem se odvija tudi največji festival posvečen gledališki umetnosti – Festival Borštnikovo srečanje. Vsaka soba pripoveduje svojo predstavo, baletno, dramo, opero ali tragedijo. Gre za barvit hotel, ki nagovarja predvsem mlade in družine. Vendar kot poudarjajo pri družbi AccorHotels, gre za hotel s tremi zvezdicami, ki gostom ponuja postelje pet zvezdničnih hotelov.
S prenovo hotelov Maribor vstopa na mednarodni trg
Z vstopom na slovenski trg se utrjuje vodilna pozicija družbe AccorHotels v regiji, ki že načrtuje odprtja novih hotelov, vendar trenutno o lokacijah še ne gre govoriti. “Morda se bomo širili po državi ali pa vstopili še na hrvaški trg, ki bi bil za nas zelo pomemben,” je povedala Emeline Sykora-Wintrebert, vodilna pri razvoju AccorHotelov v jugovzhodni Evropi, Češki republiki in Slovaški.
Terme Maribor so s partnerstvom ne samo pridobile pri videzu hotelov, zaposleni so na številnih izobraževanjih pridobili veliko mednardonega znanja, višje standarde ter boljše pogoje za ponudbo tujim gostom. “Nameravamo še bolj ravijati našo strategijo hotelskega menedžmenta, ki nas bo popeljala k temu, da postanemo eni od največjih in najuglednejših ponudnikov hotelov v teh regiji, posebno v Mariboru,” je povedal direktor Term Maribor Ignacio Rodriguez Blas. Medtem pa je direktor hotelskih operacij v družbi Term Maribor Martin Šabec dodal, da “biti del Accorja pomeni tudi prepoznavnost Maribora širše po svetu.”
Terme Maribor z novim obratom v hotelski strategiji
Terme Maribor se želijo vedno bolj osredotočiti na razvoj hotelske dejavnosti, kot del svoje glavne aktinosti v prihajajočih letih. Del dolgoročne strategije, ki bi jo lahko realizirajo že v bližnji prihodnosti, je tudi prenova Youth Hostel Uni, za katerega je namenjenih približno 300.000 evrov, s čimer bi celotna prenova hotelov in hostla znašala slabih milijon evrov.
V Termah Maribor si želijo, da bi Maribor in njihove hotele obiskalo več tujih gostov, ki že zaupajo uveljavljeni znamki AccorHotels.