Podjetje Darila Slovenije s sedežem v Cerkvenjaku je sprva delovalo le kot spletna prodaja, sredi februarja pa so na Pobrežju v bližini trgovine Tuš odprli tudi trgovino in svojo ponudbo prenesli na police. Trgovina se od preostalih ponudnikov darilnega programa razlikuje predvsem po ponudbi izdelkov, tem je namreč skupno to, da so prav vsi slovenskega porekla. Ponujajo tako darila, pakete, posamične izdelke, kulinarične produkte in darilne bone za prijatelje, poslovne partnerje in bližnje.
Ideja, da bi ponudili uporabna slovenska darila
Ideja, da bi odprli trgovino, ki bi ponujala uporabna darila, se je pojavila hkrati z željo, da bi kupcem ponudili uporabna darila, obenem pa podpirali slovenske produkte. “Naša ideja je, da zmoremo bolje z našimi izdelki. Vsi namreč vemo, da skoraj polovica daril, ki jih prejmemo, gre naprej, oziroma jih kar podarimo naprej. Želimo, da bi z darili, ki so kupljena pri nas, nekoga razveselili, obenem pa bi bilo darilo uporabno,” pojasnjuje direktor Bojan Bratkovič.
Kjer so nabavne cene višje, moramo temu primerno prilagoditi tudi ceno izdelkov na policah. Vprašanje je, koliko nekdo ceni izdelek, ki ga prejme in koliko je zanj pripravljen plačati.
Cene daril se po njegovih besedah gibljejo v srednjem cenovnem razredu. “Kjer so nabavne cene višje, moramo temu primerno prilagoditi tudi ceno izdelkov na policah. Vprašanje je, koliko nekdo ceni izdelek, ki ga prejme in koliko je zanj pripravljen plačati,” razlaga Bratkovič. Sprva so proizvajalce k sodelovanju pozivali sami, trenutno pa dobivajo precej ponudb, a je dogovor glede cene včasih precej težko doseči.
Najbolj prodajani darilni boni, salame in lončki
“Marsikdaj se proizvajalci ne zavedajo, da sicer spodbujamo slovensko, vendar nismo Rdeči križ. Nekateri sodelujejo s Sparom in smo ugotovili, da njim ponujajo izdelke pod ugodnejšimi pogoji,” pojasnjuje Bratkovič. Obenem dodaja, da so z odzivom ljudi sicer zadovoljni, s prodajo pa zaenkrat ne povsem. “Čeprav so vsi pohvalili našo idejo, s prodajo zaenkrat še nismo zadovoljni,” razlaga direktor.
V ponudbi imajo tako raznovrstna darila za vse generacije, med najbolj prodajanimi izdelki pa so divjačinske salame, darilni boni, lonček z napisom Vsemu boš kos in darilni paket, ki se imenuje Darilo za vsak dan, za vsako priložnost, ki vsebuje nabor slovenskih kulinaričnih dobrot.
V ponudbi imajo tako raznovrstna darila za vse generacije, med najbolj prodajanimi izdelki pa so divjačinske salame, darilni boni, lonček z napisom Vsemu boš kos in darilni paket, ki se imenuje Darilo za vsak dan, za vsako priložnost, ki vsebuje nabor slovenskih kulinaričnih dobrot. “Ponuditi želimo darila, za katera smo prepričani, da na slovenskem prostoru primanjkujejo, in sicer darila, ki imajo dejansko uporabno vrednost, stil in bodo prejemnika razveselila,” razlaga Bratkovič.