Med več kot 120 skrbno izbranimi prodajalnami in lokali v nakupovalnem središču Europark, so v mesecu avgustu svoja vrata odprle tri nove prodajalne in sicer Sneakers, Lotique Make Up in Proteini.si, ki že vabijo obiskovalce s pestro ponudbo.

Modna znamka za ljubitelje udobja

Na svoj račun so sedaj v Europarku prišli ljubitelji lifestyle oblačil in obutve, saj je prodajalna Sneakers raj za navdušence nad supergami. Promovira športno-eleganten stil ter razveseljuje vse, ki poleg spremljanja najnovejših modnih smernic dajo tudi na veliko na udobje. Prodajalna je založena s številnimi priznanimi svetovnimi znamkami, na njihovih policah je tako možno najti Nike, Adidas, New Balance, Converse, Jordan Brand, Reebok, Puma, New Era in mnoge druge.

Visoko kakovostna ličila po privlačnih cenah

Dame se bodo nedvomno razveselile nove, pestrejše ponudbe iz sveta lepote. Odprla se je namreč prodajalna Lotique Make Up, z velikim naborom ličil in linijo naravnih izdelkov za nego obraza in rok. Za vse obiskovalce bodo v trgovini poskrbele izkušene svetovalke – vizažistke, ki z veseljem pomagajo pri izbiri iz široke palete izdelkov in barv. Ličila Lotique Make Up pa odlikuje visoka kakovost, ki se ponaša s privlačnimi cenami.

Za zdrav in športni življenjski slog

V Europarku so svojo prodajalno odprli tudi Proteini.si, ki so v zadnjih desetih letih postali prepoznaven, zanesljiv in verodostojen naslov za vse, ki iščejo kakovostne prehranske dodatke in športno prehrano po ugodnih cenah. Poslanstvo blagovne znamke Proteini.si je, da postane ambasador zdravega in športnega življenjskega sloga. S svojo ponudbo si želijo biti drugačni od drugih in ponuditi največji ter najkakovostnejši izbor izdelkov, v svojih poslovalnicah pa zagotoviti svetovanje na strokovni ravni.

Novosti v Europarku še ni konec

Europarkova center managerka Simona Mandl je ponosna na prav vsako novo pridobitev: »Vse tri prodajalne so dobrodošla novost v našem nakupovalnem središču, saj smo s tem še popestrili našo ponudbo in sledili trendom povpraševanja naših zvestih kupcev.« V Europarku obljubljajo, da novosti in presenečenj še zdaleč ni konec, a naj te za zdaj ostanejo skrivnost.