Nagrado podeljuje Društvo za marketing Slovenije (DMS) je s priznanjem potrdil marketinško odličnost Mercatorja, v konkurenčnem okolju.

Spodbujanje otroške ustvarjalnosti in trajnosti 

V Mercatorju so pred dobrim letom na natečaju, v katerem je sodelovalo več kot tisoč otrok iz vse Slovenije, spodbudili ustvarjanje novih likov blagovne znamke izdelkov za otroke Lumpi. Nato so z družbami Atlantic Grupa, Medex, Fructal in Koncern Bambi razvili posebno izdajo izdelkov priznanih blagovnih znamk v belih embalažah, z liki Lumpi pa otroke spodbujajo, naj embalaže ponovno uporabijo in z njimi ustvarijo nekaj novega.

Bela embalaža otroke spodbuja k ustvarjanju nečesa novega, hkrati pa k premisleku o tem, da embalaže ni treba takoj zavreči, ampak lahko zanjo poiščemo nove namene in jo znova uporabimo. Akciji so se pridružila še nekatera podjetja. Posebne izdaje priljubljenih izdelkov so pašteta Argeta, prehranski dopolnili Propolis Oral in Gelee Royal Junior, sadna pijača Pingo ter piškoti Plazma, ki so na Mercatorjevih policah v spremenjenih, belih embalažah. Pri razvoju ideje je sodelovala agencija Herman & partnerji.