V raziskavo so bile zajete spletne banke vseh slovenskih bank in hranilnic, že tretje leto pa je vključena tudi spletna banka fintech ponudnika. Bank@Net v primerjavi z ostalimi spletnimi bankami najbolje zadovolji potrebe uporabnikov, sledi trendom poslovanja ter zagotavlja enostavne, hitre in pregledne postopke. V primerjavi z ostalimi spletnimi bankami na slovenskem trgu ponuja tudi več vsebin in funkcionalnosti od povprečja.
»Naziv Najboljša spletna banka 2021 v Sloveniji potrjuje zadovoljstvo naših strank in uresničevanje naše vizije biti najboljša banka. Je rezultat odličnega timskega dela v banki in sodelovanja s poslovnimi partnerji banke. Razvoj digitalnih kanalov ostaja naša prioriteta in verjamemo, da bomo pri tem tudi v prihodnje uspešni,« je ob objavi rezultatov raziskave spletnega bančništva v Sloveniji povedal vodja Oddelka digitalnega bančništva v Novi KBM Tolga Yurteri.
Najboljše digitalne rešitve prepoznali tudi na tekmovanju WEBSI, spletni prvaki
Digitalne rešitve Bank@Net so navdušile tudi na tekmovanju WEBSI, spletni prvaki, kjer je ocenjevalna komisija nagradila kar naših digitalnih rešitev omenjene banke. Za Mdenarnic@, ki je bila razglašena za najboljši digitalni projekt v kategoriji Finančni sektor, so ocenjevalci zapisali, da »je moderna rešitev, ki jo potrebuje vsaka moderna spletna banka s poudarkom na dobri uporabniški izkušnji«.
V mobilni aplikaciji mDenarnic@, ki si jo stranke naložijo na svoj pametni telefon in vanjo prenesejo svoje plačilne kartice Visa Nove KBM, lahko opravljajo potrditev spletnih nakupov, ki jih opravijo s plačilnimi karticami, uporabniki informacijskega sistema Android pa lahko tudi brezstično plačujejo na prodajnih mestih doma in v tujini ter dvigujejo gotovino na bankomatih, ki omogočajo brezstično poslovanje. Na tak način mDenarnic@ popolnoma nadomesti klasično denarnico.
Prvo mesto so zasedli tudi v kategoriji Mobilni projekt, z mobilno banko mBank@Net, pri čemer je bila izpostavljena možnost enostavne in hitre aktivacije mobilne banke kar na daljavo.
Nagrade za tretje mesto pa so prejeli za digitalne rešitve Kredit Naprej, pri čemer je bila opažena enostavna in hitra možnost sklepanja potrošniškega kredita prek spletne banke, Odpri račun digitalno kar s pametnim telefonom, za katerega je ocenjevalna komisija zapisala, da »gre za rešitev, s katero Nova KBM tudi naš trg spodbuja k sodobnemu in inovativnemu bančništvu«, ter Prikaz številke PIN, številke kartice in številke CVV v spletni banki, za katerega so ocenjevalci zapisali, da je »pregledna in uporabniku prijazna rešitev, ki spodbuja brezpapirnato urejanje storitev«.
V Novi KBM zaznavajo, da na digitalne platforme prihaja rekordno število strank, zato digitalizacija ostaja prednostno razvojno področje banke. »Razvoj in implementacija vseh nagrajenih rešitev sta plod uspešnega timskega dela ekip produktnega upravljanja, digitalnega bančništva, marketinga in informacijske tehnologije, prejete nagrade pa potrjujejo, da smo skupaj zares najmočnejši,« je povedala direktorica Sektorja razvoja produktov za prebivalstvo in gospodarske družbe Silvia Birla.