Ali pogosto brskate po ponudbi nepremičnin? Opažate, kako hitro se prodajajo? Ste pozorni na tisto eno stanovanje ali hišo, ki se nikakor ne proda? Kaj je razlog? S podobno dilemo se je soočil tudi naš bralec Dejan, ki je potožil, da kljub ogledom resnega kupca za nakup stanovanja ne dobijo, na njegovo vprašanje pa so odgovorili v priznani mariborski nepremičninski agenciji Century 21 Maribor City.
»Pozdravljeni. S partnerko in otrokom smo se pred nekaj meseci preselili v hišo na podeželju, sedaj pa prodajamo stanovanje na obrobju mesta. Oglas je podoben vsem ostalim, ampak kljub številnim ogledom oglasa le redko dobimo kak klic, kaj šele zares zainteresiranega kupca. Počasi že obupujemo in se sprašujemo, ali bomo stanovanje sploh prodali. Kaj bi lahko bil problem in kako naj naredimo naš oglas boljši in bolj privlačen?
Hvala za odgovor, Dejan«
Zakaj se nekatere nepremičnine prodajo skorajda čez noč, druge pa med oglasi vztrajajo več mesecev in kaj storiti, da se bo naša prodala čim prej, smo povprašali nepremičninskega strokovnjaka, v. d. direktorja priznane nepremičninske agencije Century 21 Maribor City, Borisa Lajha.
Ko se naše stanovanje, hiša ali parcela nikakor ne proda, je vredno razmisliti o tem, ali je postavljena prodajna cena v resnici ustrezna, najprej opozori Lajh, saj se pogosto zgodi, da je cena, ki jo brez posvetovanja s strokovnjaki postavi prodajalec, previsoka.
»Nepremičninski posredniki smo v tem primeru tisti, ki po izkušnjah in primerljivih prodajah svetujemo lastnikom glede realnih cenitev. Za primer naj navedem, da je lahko vrednost stanovanj na isti lokaciji različna, če je npr. eno drugače pozicionirano ali bolj kvalitetno prenovljeno,« pojasni v. d. direktorja nepremičnine agencije Century 21 Maribor City, Boris Lajh.
Kupci so pozorni na videz
Če ugotovimo, da je cena prodajani nepremičnini in trenutnim razmeram na trgu ustrezna, je problem najbrž drugje. Morda v samem prodajnem oglasu in predstavitvi naše nepremičnine, pri čemer največjo vlogo igra vizualni material, povedo v Century 21 Maribor City.
Pri sestavi oglasa se potrudimo, da navedemo vse potrebne elemente – starost, stanje, natančne opise razporejenosti prostorov, velikost, pretekle obnove, stanje oken, energetsko stanje, opremljenost, možnost parkiranja, bližina ključne infrastrukture in podobno, pri tem pa bodimo čim krajši in čim bolj jedrnati.
Se tudi vaša nepremičnina ne proda? Posvetujte se s strokovnjaki nepremičninske agencije Century 21 Maribor City – njihove kontakte najdete tukaj.
Oglas nato pospremimo s kakovostnimi fotografijami, ki našo prodajano nepremičnino predstavijo v kar najboljši luči. A pozor … Ne pretiravajmo in ne zavajajmo, saj bo potencialni kupec ob ogledu nepremičnine kaj hitro ugotovil, da slednja našim fotografijam sploh ni podobna.
Za najbolj ustrezno predstavitev naše nepremičnine v oglasu se velja obrniti na zaupanja vredne in izkušene nepremičninske agente nepremičninske agencije Century 21 Maribor City, ki bodo poskrbeli za premišljen in privlačen oglas, ustrezne fotografije in dobro vidno mesto oglasa na nepremičninskem portalu.
Tudi to, da se za prodajo nepremičnine odločimo sami in ne s pomočjo nepremičninske agencije, lahko prispeva k daljšemu obdobju prodaje, saj bodo potencialni kupci naš oglas težje našli. Če oglaševanje prepustimo nepremičninskim agentom, bomo glede vidnosti našega oglasa povsem brez skrbi.
Nepremičninski agenti Century 21 Maribor City imajo v rokavu več asov
V kolikor se nepremičnina kljub pravilno postavljeni ceni in ustreznemu oglasu ne proda, lahko nepremičninska agencija napravi še korak dlje in nepremičnino prikaže na še bolj privlačen način, pri čemer si lahko pomaga s sodobnimi tehnologijami. Tako za nekatere nepremičnine v Century 21 Maribor City pripravijo 3D prikaz, ki potencialnemu kupcu omogoča virtualni sprehod po vseh kotičkih nepremičnine.
PREBERITE ŠE: FOTO: Priznana mariborska nepremičninska agencija se je preselila v nove prostore
Končni sklep današnje nepremičninske dileme? Naš svetovalec, nepremičninski strokovnjak Boris Lajh, našemu bralcu Dejanu toplo svetuje, da se s svojo dilemo in konkretnim oglasom obrne na njihovo nepremičninsko agencijo, kjer bodo lahko takoj ocenili, ali gre za katerega od zgornjih problemov.
V tem primeru bo rešitev zelo preprosta in hitra, stanovanje pa bo prodano kot bi mignil!