Poleg selitve v Kranjsko Goro bodo na letošnjem 57. tekmovanju za Zlato lisico novost tudi prazne tribune. Da se bodo tekmovalke po belih strminah kljub temu spustile ob bučnem navijanju, iz NLB vabijo, da svojo podporo izkažete tako, da uporabite lisičji filter, naredite svoj posnetek bučnega navijanja in ga nato delite na družbenih omrežjih s ključnikom #ZlataLisica2021, ta pa bo nato odmeval v ciljni ravnini Podkorena.

Iz NLB, ki je glavni pokrovitelj letošnjega tekmovanja Zlate lisice, ki je letos že 57. zapovrstjo, so danes v sporočilu pripravili posebno pobudo za vse strastne navijače tega tradicionalnega tekmovanja. Poleg snega je imel letos tudi novi koronavirus veliko pri tem, da je tekmovanje odneslo v Kranjsko Goro, a to ne bo edina sprememba. Selitev smo sicer že vajeni, a tokrat se bodo tekmovalke prvič po belih strminah pognale brez bučnih navijačev.

Avtor: Nenad Cizl

Uporabi lisičji filter in prični z navijanjem

Lisičja tekma bo tokrat namreč povsem brez gledalcev na tribuni, ki so obenem poleg tekmovalk in organizatorjev njeni najpomembnejši akterji, saj ima uspeh dogodka veliko opraviti prav z navijači. V NLB so zato našli rešitev, kako kljub pomanjkanju bučnega spodbujanja v živo pripraviti navijaško kuliso, zaradi katere se bodo tekmovalke počutile, kot da navijači sedijo na tribunah Podkorena.

Pri NLB so pripravili posebno spletno navijaško mesto, ki ga najdete na povezavi. Tu so objavljena vsa navodila uporabe lisičjega filtra, s pomočjo katerega se vsak posameznik posname ob glasnem, bučnem navijanju, objavi v svoj story ali na zid (feed) (na Facebooku in/ali Instagramu), označi @nlb_slo (IG) ali @NLB -nova ljubljanska banka (FB) ter hkrati doda ključnik #ZlataLisica2021. S tem prispeva svoj glas k navijaški kulisi, ki bo na tekmah (16. in 17. 1.) odmevala tako ob progi, kot v ciljnem izteku.

Pri NLB so pripravili posebno spletno navijaško mesto, ki ga najdete na povezavi. Tu so objavljena vsa navodila uporabe lisičjega filtra, s pomočjo katerega se vsak posameznik posname ob glasnem, bučnem navijanju, objavi v svoj story ali na zid (feed) (na Facebooku in/ali Instagramu), označi @nlb_slo (IG) ali @NLB -nova ljubljanska banka (FB) ter hkrati doda ključnik #ZlataLisica2021. S tem prispeva svoj glas k navijaški kulisi, ki bo na tekmah (16. in 17. 1.) odmevala tako ob progi, kot v ciljnem izteku.

Čim več posnetkov za čim boljše vzdušje

“Da bomo res lahko pričarali najboljšo tekmo svetovnega pokala, potrebujemo čim več zvočnih posnetkov. Bodite tudi vi del zgodovine prav posebne 57. Zlate lisice, katere izziv tokrat ni samo vreme, z njim pa selitev tekmovanja na drugo lokacijo, pač pa tudi odsotnost gledalcev. Pokažimo, da šport res združuje, v težkih situacijah pokaže nekaj lepega, dobrega, hkrati pa organizatorjem, ki se vsako leto na vso moč trudijo in borijo proti višjim silam narave, pokažimo, da je Zlata lisica tudi tokrat v najboljših rokah,” sporočajo z NLB.

Da bomo res lahko pričarali najboljšo tekmo svetovnega pokala, potrebujemo čim več zvočnih posnetkov. Bodite tudi vi del zgodovine prav posebne 57. Zlate lisice, katere izziv tokrat ni samo vreme, z njim pa selitev tekmovanja na drugo lokacijo, pač pa tudi odsotnost gledalcev. Pokažimo, da šport res združuje, v težkih situacijah pokaže nekaj lepega, dobrega, hkrati pa organizatorjem, ki se vsako leto na vso moč trudijo in borijo proti višjim silam narave, pokažimo, da je Zlata lisica tudi tokrat v najboljših rokah.

Požrtvovalnost organizatorjev tako ne bo brez pomena, navijači pa bomo kljub vsemu še vedno slišani pod Podkorenom.