Neodvisna raziskava podjetja E-laborat na področju spletnega in mobilnega bančništva podaja odgovore na vprašanja, katera spletna oz. mobilna banka zagotavlja najboljšo uporabniško izkušnjo, ima največ funkcionalnosti in vsebine, v kolikšni meri zadovoljuje potrebe uporabnikov, sledi trendom poslovanja in skrbi za potrošnika, ki spletno posluje.
Ponosni na naziv
“Ponosni smo, da sta spletna in mobilna banka Nove KBM, Bank@Net in mBank@Net, že tretje leto zapored prejeli naziv Najboljša spletna in mobilna banka v državi v konkurenci analize spletnih in mobilnih bank, ki jih strankam ponujajo slovenske banke, v analizo spletnih bank je bil vključen tudi en, v analizo mobilnih bank pa štirje fintech ponudniki. Spletna in mobilna banka Nove KBM sta se uvrstili v kategorijo Napredni digitalci, največ točk pa sta dosegli na vseh ocenjevalnih področjih,” so v sporočilu za javnost zapisali predstavniki banke.
»Že tretje leto zapored se veselimo naziva Najboljša spletna in mobilna banka Slovenije, ki nam potrjuje, da pravočasno prepoznavamo potrebe strank po enostavnem digitalnem poslovanju, hkrati pa zagotavljamo tudi visoke standarde varnosti spletnega in mobilnega poslovanja. Opravljanje bančnih storitev na daljavo še naprej narašča, število strank, ki uporabljajo spletno oz. mobilno banko se je v Novi KBM v zadnjih štirih letih podvojilo. Zavedamo se, da je prihodnost bančnega sektorja v znamenju digitalne preobrazbe in ponosni smo, da se v slovenskem merilu uvrščamo v kategorijo naprednih digitalcev,« je ob objavi rezultatov neodvisne raziskave povedal vodja digitalnega bančništva v Novi KBM Tolga Yurteri.
Med ključnimi novostmi, ki so jih v spletni oz. mobilni banki v preteklem letu svojim strankam ponudili v Novi KBM, so:
– posodobitev poteklega osebnega dokumenta brez obiska poslovalnice,
– poslovanje z vzajemnimi skladi in trgovanje s finančnimi instrumenti ter spremljanje stanja naložb,
– sklepanje potrošniških kreditov, naročanje vseh plačilnih kartic, varčevanj in depozitov,
– delitev plačila s kartico z odloženim plačilom na 2-12 obrokov,
– začasna blokada/deblokada kartice,
– upravljanje s kartico za plačila na POS, dvige na bankomatih, spletno nakupovanje (omogoči/onemogoči).
Čeprav izsledki raziskave kažejo, da banke po večini ne izkoriščajo potenciala, ki ga predstavljata splet in digitalno bančništvo pri naročanju storitev in digitalizaciji bančnih poti, lahko stranke Nove KBM prek svoje spletne oz. mobilne banke na daljavo sklepajo večino bančnih produktov, s čimer uspešno postavljamo standarde digitalnega poslovanja, kar je med našimi strankami prepoznano in cenjeno, so še pojasnili na banki.