Pri Mercedesu so za osnovo uporabili razred E, le da je novi CLS za šest centimetrov večji. Oblikovalsko je novi CSL v glavnem ostal prepoznaven vendar je prednji del nekako poloćnejši, ožji so tudi žarometi in zadnje luči. Tudi zadnji del ni več tako izrazito prirezan, kar pomeni več prostora za potnike zadnje klopi. Z novo generacijo tega modela pa se menda poslavlja tudi kombijevski kupe Shooting Brake.
Notranjost novega CLS-a je skoraj v celoti povzeta iz limuzine razreda S, kar pomeni poudarek na udobju in popolni digitalizacijo. Pri Mercedesu za novega CLS-a obljubljajo dober osnovni paket, kamor sodijo tudi polni LED žarometi, 18 palčna platišča, 12,3 palčni multimedijski zaslon, ambientalna osvetlitev, pa Lane Keeping Assist, Speed Limit Assist, paket povezljivostnih storitev, …
Nova je tudi motorna paleta, ki trenutno zajema tri vrstne šestvaljnike (dva dizelska in bencinski), ki bodo svojo moč preko devetstopenjskega samodejnega menjalnika prenašali na vsa kolesa (4Matic). V najmočnejšem modelu 450 CLS 4Matic zmore bencinski šestvaljnik 272 kilovatov (370 KM) z 48 voltnim napajanjem in delno hibridizacijo, pa mu intgrirani zaganjač-alternator pri pospeševanju doda 16 kW (22 KM). Čez čas bi naj dobil CLS še štirivaljni motor, ki bo ravno tako delni hibrid. Oba dizla zmoreta 180 in 210 kilovatov (254 in 286 KM). Med tremi izvedbami podvozja bodo lahko izbirali kupci – med pasivnim vzmetenjem, takšnim z nastavljivimi blažilniki in zračnim vzmetenjem. Nekoliko kasneje naj bi paleto dopolnila še najzmogljivejša izvedba s kratico AMG. Na nekaterih trgih (ZDA, Nemčija) naj bi prodaja stekla že letos, v Sloveniji pa menda zgodaj spomladi prihodnje leto.