Nekoč limuzina in kombi, tokrat C5 kot športni terenec. Prodaja pri nas bo stekla v februarju, prvi avtomobili pa bodo v salonih že konec januarja.

Copyright William Crozes @ Continental Productions

Pi Citroenu pravijo, da je C5 Aircross najbolj udoben in najbolj modularen (prilagodljiv) športni terenec v razredu. Zadaj so nameščeni trije posamični sedeži, vzdolžno jih je mogoče premikati v dolžini do 15 centimetrov, za več udobja tudi naklon naslonjala. Prtljažni prostora z dvojnim dnom pa meri od 580 do 720 litrov.

Kupec bo lahko izbiral med 30 barvnimi kombinacijami zunanjosti, ki je v stilu manjših hišnih modelov prepoznavno oblikovana. Citroen C5 Aircross meri v dolžino 450 centimetrov, kljub 23 centimetrov oddaljenosti od tal, pa ne ponuja posebnih terenskih zmogljivosti. Navsezadnje štirikolesnega pogona ni na voljo niti za doplačilo – za dobrih 300 dodatnih evrov lahko kupec dobi le sistem Grip Control za boljši oprijem, ki ga poznamo tudi pri Peugeotovih modelih 3008 in 5008 s katerima si (ob Oplovih Grandlandu in Crosslandu X) deli platformo in tehnologijo (prilagaja delovanje pomožnih sistemov in motorja za več oprijema).

Francozi stavijo predvsem na udobje

Vsekakor Francozi z največjim hišnim modelom stavijo predvsem na udobje, saj je C5 Aircross opremljen z vzmetenjem s progresivnim hidravličnim omejevalnikom, sedeži premorejo najsodobnejše materiale oblazinjenja, navsezadnje je počutje boljše tudi zaradi več dnevne svetlobe pri paketih opreme s stekleno panoramsko streho. Svoje zmore zagotovo dodati novi osemstopenjski samodejni menjalnik, ki je zamenjal šeststopenjskega in je na voljo pri obeh dizelskih motorjih ter močnejšem bencinskem agregatu. Sicer ponudbo sestavljata 1,2- in 1,6-litrska prisilno polnjena bencinska štirivaljnika s 96 kW (130 KM) in 133 kW (181 KM), medtem ko dizelsko predstavljata 1,5- in dvolitrska motorja s 96 kW (130 KM) in 130 kW (178 KM).

Seveda C5 Aircross ponuja tudi druge sodobne varnostne in druge sisteme, a več o njih takrat, ko bo dejansko tudi pri nas. Uradna prodaja se bo pričela sicer šele februarja, pri slovenskem uvozniku pa kanijo do konca prihodnjega leta prodati 500 vozil – količine pa so menda zagotovljene. Že vstopni paket opreme Live premo dolg spisek opreme, skupaj s šibkejšim bencinskim agregatom pa bo zanj potrebno plačati 23.500 evrov, za enako opremljenega dizla pa tisočaka in pol več.