Pokroviteljska pogodba med Audijem in Bayernom je podpisana do leta 2025, poleg tega ima Audi od leta 2011 v lasti 8,33% Bayernovih delnic, za katere je takrat odštel 90 milijonov evrov.
Medtem naj bi se Bavarci počutili zanemarjene s strani Volkswagnove podružnice Audi. Tudi dizelska afera je izdatno pripomogla pri menjavi razpoloženja. Že poleti 2018 je BMW želel izpodriniti Audi kot spoznorja. Predsednik uprave pri VW Herbert Diess je takrat uspel ubraniti vse napade konkurentov, obljubil 60 milijonov na leto, dvakrat več kot prej in podaljšanje pogodbe do leta 2030.
Kot je zapisal Manager Magazin, ki se je skliceval na izjavo Edmunda Stoiberja iz Bayernovega nadzornega sveta, je menjava sponzorja dokončno odločena. Manager Magazin prav tako omenja 800 milijonov evrov, ki jih želi investirati BMW in bo tako tudi prevzel 8,33% Audijevih delnic. ”Za Bayern je posebej privlačno, da bo pogodba z nami pomenila edino udejstvovanje BMWja v nogometu”, je dejal Edmund Stoiber. Klub naj bi od BMWja prejemal približno dvakrat toliko, kot je doslej nakazoval Audi.
S košarkarskim klubom FC Bayerna naj bi BMW začel sodelovati že s 1. julijem letošnjega leta, vendar tega BMW ni želel komentirati.
Kot je poročal Donaukurier septembra 2018, bi lahko tehtnico preusmeril vodja nabave pri BMWju Markus Duesmann. Duesmanna so omenjali kot prihodnjega prvega moža Audija in naslednika Ruperta Stadlerja, katerega mesto je medtem zasedel Bram Schot. Shot je bil sprva predviden kot začasna rešitev. Duesmann ima v pogodbi z BMWjem klavzulo, ki do jeseni 2020 preprečuje odhod h kateremu izmed konkurentov. Donaukurier je takrat razmišljal, da če bi Diess umaknil Audi kot Bayernov pokrovitelj, bi BMW pristal na odhod Duesmanna v Ingolstadt.