Projekt Kreakcija (družbeno-odgovorna in kreativna akcija), ki ga, skupaj s FERI-jem (Medijske komunikacije), pripravljajo na Policijski upravi Maribor, v sodelovanju s Slovenskim društvom za odnose z javnostmi, so letos izvedli tretjič. Študentje Medijskih komunikacij so v sklopu Kreakcije pripravili komunikacijske projekte, s katerimi so naslovili enega izmed petih področij, povezanih z mladimi:

1. Raba mobilnih telefonov med vožnjo
2. Medvrstniško nasilje
3. Alkohol in vožnja
4. Večji interes mladih za delo v policiji
5. Zaščitni ukrepi pred vlomilci (vlomi v hiše in stanovanja)

V sklopu študija so študentje ob pripravi projektov prisluhnili tudi predavanju o pripravi komunikacijskih projektov, odnosih z javnostmi, zakonitostih družbenih medijev … Projekte so pripravljali sami, za mnoge pa je sodelovanje v Kreakciji predstavljalo prvo konkretno praktično preizkušnjo na tem področju, ki so se je še posebej razveselili.

Izbirali med 13 projekti

Za komisijo je bilo težko delo in 13 odličnih projektov, ki so jih ocenile Alenka Vidic Praprotnik, direktorica komunikacijske skupine o28, aktivna članica Slovenskega društva za odnose z javnostmi, kjer vodi sekcijo za družbeno odgovornost, mag. Vesna Stojanović, strokovnjakinja za korporativno komuniciranje v Telekomu Slovenije, aktivna članica Slovenskega društva za odnose z javnostmi in vodja sekcije za interno komuniciranje v društvu, ter izr. prof. dr. Suzana Žilič Fišer, predstojnica Inštituta za medijske komunikacije. Članice komisije so med drugim preverili vsebino osrednjega sporočila in besedil za družbena omrežja, slogan, vsebino projekta, scenarij filma, pripravljene video posnetke in grafične elemente.

Pri tem so se še posebej osredotočili na razumljivost, celovitost in usklajenost posameznih elementov, dodelanost kreativne ideje, osrednje sporočilo in slogan, kreativni pristop, opredeljen problem, raziskavo področja, tehnično izvedbo in dodatni angažma študentov.

Kreativni in dovršeni izdelki veliko povedo o predanosti in navdušenju študentov nad sodelovanjem v projektu, zato bodo v Slovenskem društvu za odnose z javnostmi najboljše tudi letos nagradili z udeležbo na Slovenski konferenci za odnose z javnostmi, kjer bodo mladi imeli priložnost še bolje spoznati svet odnosov z javnostmi. Zmagovalni projekti pa bodo predvajani tudi mestnih avtobusih Marproma.

Zmagovalni projekti na mestnih avtobusih

Soavtorica projekta in predstavnica za odnose z javnostmi na PU Maribor Anita Kovačič Čelofiga je ob tem dejala: “Vsaka generacija študentov ima neko svojo značilnost, letošnja, lahko rečem, se je posebej izkazala pri tehnični izvedbi projektov, navdušuje dejstvo, da so vsi projekti tehnično dovršeni, domiselni in kreativni.” Soavtorica projekta dr. Tina Tomažič pa je dodala, da projekt študentom prinaša dragocene izkušnje, referenco in promocijo na področju odnosov z javnostmi: “Nedvomno bo ta izkušnja veliko pripomogla tudi na njihovi nadaljnji študijski in poklicni poti.

Komisjia je med 13 projekti izbrala najboljše:

1. mesto: avtorji Jan Hauptman, Martin Grosek, Tim Cof

2. mesto: avtorja Žan Zafošnik, Jure Kodrič

3. mesto: avtorji Tamara Grabušnik, Tilen Drumlič Denac, Matej Vavče

Študente sta ob tej priložnosti nagovorila direktor PU Maribor mag. Donald Rus in predstojnica Inštituta za medijske komunikacije na Fakulteti za elektrotehniko, računalništvo in informatiko Univerze v Mariboru dr. Suzana Žilič Fišer.

Mag. Donald Rus, direktor PU Maribor: “Kreakcija je projekt, ki daje tako enim in drugim – mladim daje priložnost, besedo, prostor, da uporabijo svojo “moč” ter vplivajo na sovrstnike, da naredijo nekaj dobrega, kar so seveda tudi želje policistov in prizadevanja, obenem pa nam policistom omogoča, da bolje spoznamo mlade in njihov način razmišljanja.

Med drugim je izjavo o projektu podala tudi predstojnica Inštituta za medijske komunikacije, prof. dr. Suzana Žilič Fišer in se zahvalila študentom, “da tako predano sodelujejo pri različnih projektih, pri katerih si nabirajo praktična in teoretična znanja.