Na današnji tiskovni konferenci se je podžupan Mestne občine Maribor Samo Peter Medved odzval na poročanje časnika Večer, da naj bi gradnja brvi ob dravskem nabrežju poskočila na 5,5 milijona evrov, kar je 1,3 milijona evrov več. Razlog za to naj bi bila ključavničarska dela enega od podizvajalcev. “Gradbena pogodba s podjetjem Makro 5 Gradnje ostaja nespremenjena, in sicer 4,233 milijona evrov, od tega je 3,260 milijona evrov sofinanciranih iz sredstev EU,” je dejal Medved.
Gre za pogodbo “ključ v roke”
Ob tem je podžupan izpostavil, da gre za pogodbo “ključ v roke”, kar pomeni da kljub podražitvam te ne vplivajo na končen znesek, ki ga poravna naročnik. “Tip pogodbe, ki ga imamo, je pogodba ključ v roke, kjer je pogodbena cena dogovorjena, običajno se mostovi in visoke gradnje gradijo po tem principu, medtem, ko se ostala prometna infrastruktura gradi po principu dejanskih obračunskih izmer,” je dejal v nadaljevanju.
Mestna občina je podpisala tri anekse, a nobenega finančnega, ki bi povečal obremenitev za Mestno občino Maribor.
Obenem je Medved poudaril, da se zamaknil tudi rok za dokončanje brvi, ta naj bi bila končana predvidoma do marca letos. “Konec gradnje pričakujemo v juniju letos,” je dejal Medved, takrat bo brv tudi predana v uporabo, sredi leta pa naj bi bila zaključena tudi obnova dravske promenade.
Novo brv za pešce in kolesarje so začeli graditi na začetku lanskega leta. Decembra so z jekleno konstrukcijo, dolgo 133 metrov in težko okoli 40 ton, povezali oba bregova reke, zdaj pa nanjo nameščajo leseno oblogo. Po poročanju Večera bo notranji, pohodni del brvi iz afriškega lesa, na ograji pa bo slovenski macesen. Podoba brvi je bila izbrana na mednarodnem natečaju leta 2010, ki ga je občina izvedla v okviru priprav na Evropsko prestolnico kulture (EPK) v Mariboru. Zmagali so arhitekti Burgos & Garrido Arquitectos iz Madrida.