V Slovenijo je danes vstopila nova evropska spletna platforma za modo in življenjski slog Zalando. Kot je na spletni novinarski konferenci dejala podpredsednica Zalanda za osrednjo Evropo Lisa Miczaika, je to obenem priložnost za slovenske blagovne znamke, ki bodo lahko prek platforme prodajale svoje izdelke po vsej Evropi.

Poleg Slovenije Zalando od danes deluje tudi v Litvi in na Slovaškem. Skupno je platforma tako prisotna na 20 evropskih trgih.

Po besedah Lise Miczaikove je cilj postati izhodiščna točka za modo v Evropi, na kateri bi bila kupcem na voljo kar se da široka ponudba oblačil, obutve, modnih dodatkov in kozmetike.

Trenutno je kupcem na voljo več kot 1400 blagovnih znamk. Poleg uveljavljenih blagovnih znamk pa ima platforma obenem vzpostavljen partnerski program, prek katerega lahko lokalne blagovne znamke ponujajo svoje izdelke tudi kupcem v drugih evropskih državah.

Na začetku delovanja na novem trgu platforma najprej vzpostavi modno trgovino, kasneje pa vpelje tudi možnost prodaje in kupovanja rabljenih izdelkov, je dejala.

Kot je zagotovila Miczaika, bodo kupci naročeno blago dobili v roku treh do petih dni, brezplačno pa ga bodo lahko vrnili v roku 30 dni. Platforma pri dostavi blaga sodeluje s Pošto Slovenije, pri čemer bodo kupci izdelke lahko dobili na dom ali pa jih prevzeli v mreži prevzemnih točk, ki jo sestavlja več kot 450 pošt po Sloveniji in 150 Petrolovih bencinskih servisov.

Globalno imajo 42 milijonov aktivnih strank

Trenutno ima Zalando okoli 42 milijonov aktivnih strank, platforma pa beleži več kot 450 milijonov obiskov na mesec. Njihovi kupci so predvsem mlajši, zato je 80 odstotkov prometa ustvarjenega prek mobilnih telefonov.

Zalando ima po Evropi trenutno 11 logističnih centrov, pri čemer se Sloveniji najbližja nahajata v severni Italiji. Dva logistična centra sta še v izgradnji, načrtovani pa so še dodatni trije. Tehnično središče platforme se nahaja v Berlinu.