Danes, 12. septembra, je v vse slovenske restavracije McDonald’s prišla novost – McPlant® . Gre za novi burger, srce katerega je sočen rastlinski zrezek, razvit v sodelovanju z Beyond Meat® . Po okusu in videzu gre za tipičen McDonald’sov burger, le da je narejen brez mesa. Slovenija se uvršča v prvo deseterico evropskih držav, ki so uvedle inovativni burger, v vseh restavracijah pa ga bo mogoče poskusiti v dveh različicah – klasični in sezonski s svežo omako iz avokada.

V ponudbi vedno več alternativ govedini, piščancu ali ribam

Kot je pojasnil Maxime Moulin, direktor podjetja ALPE-PANON, ki je nosilec franšize McDonald’s v Sloveniji, je »uvedba McPlanta del naše strategije, da gostom sčasoma ponudimo čedalje več alternativ govedini, piščancu ali ribam. McPlant je v prvi vrsti namenjen rastoči skupini fleksitarijancev in vsem, ki uživajo v pravem McDonald’sovem burgerju, a bi radi občasno svoj mesni obrok nadomestili z rastlinskim.«

»Ko smo McPlant burger z ekipo prvič poskusili, smo bili vsi precej presenečeni. Kampanja s sloganom ‘Morš probat’, ki spremlja lansiranje McPlanta v Sloveniji, je zato zelo primerna, saj se lahko vsakdo le sam zares prepriča, da je burger z rastlinskim zrezkom enako sočen in polnega okusa kot najbolj priljubljeni klasiki iz naše ponudbe,« je povedal Denis Potočnik, vodja marketinga v podjetju ALPE-PANON.