Kupci si danes bolj kot kadarkoli želijo za svoj denar dobiti več, zato pri končni odločitvi še pozorneje pretehtajo ceno in kakovost ponudbe. Razmerje med primerno ceno in čim boljšo kakovostjo postaja za povprečnega evropskega potrošnika tako čedalje bolj pomembno.
Meritev zadovoljstva potrošnikov
Raziskava »Best Buy Award« švicarske hiše ICERTIAS ne meri moči znamke ali tržnega deleža, ampak izključno izkušnje in zadovoljstvo potrošnikov z razmerjem med ceno in kakovostjo na podlagi njihove osebne izkušnje ali izkušnje njihovih bližnjih. Na ta način kupcem olajša iskanje najbolj kakovostnega in cenovno najugodnejšega blaga ter storitev, tako na domačem kot na mednarodnem trgu.
Prestižno odličje »Najboljši nakup«
Mariborsko podjetje Lumar IG, tehnološko vodilni slovenski proizvajalec pasivnih in nizkoenergijskih montažnih objektov, je v tej neodvisni raziskavi »Best Buy Award«, ki je bila narejena med 1.200 anketiranci iz gradbenega sektorja v Sloveniji, prejel prestižno odličje »Best Buy Award« – Št. 1 – najboljše razmerje med ceno in kakovostjo – kategorija: montažne hiše.
»Podelitev odličja Best Buy Award je za podjetje Lumar in naše kupce zelo pomembno, saj potrjuje, da smo v Lumarju dosegli to, kar smo si pred leti zastavili kot naš cilj. To je ponuditi tržišču hiše, ki predstavljajo najboljše razmerje med ceno in kakovostjo. V današnjem času, ko smo iz vseh strani zasuti z različnimi izdelki potrošniške družbe, ki so namenjeni zgolj kratkoročni porabi, velikokrat pozabimo, da je pri izdelkih kot je hiša izjemno pomembno, da se odločimo za pravega partnerja.,« je ob prejemu odličja povedal direktor podjetja Marko Lukić.
V raziskavi sodelovalo 1200 ljudi iz stroke
Raziskava »Best Buy Award Construction 2013/2014« je potekala na področju Slovenije septembra 2013 na vzorcu 1.200 anketirancev. Anketirane osebe so bile izključno osebe povezane z gradbeništvom; zasebni investitorji, arhitekti, gradbeni inženirji in tehniki, gradbeni delavci, upravljavci gradbenih strojih, gradbeni nadzorniki itd. in posamezniki, ki imajo izkušnje na področju gradnje in opremljanja ter domači mojstri – tisti, ki sami za svoje lastne namene gradijo ali obnavljajo bivanjski prostor. Raziskava je zajela 30 kategorij oz. 30 vprašanj iz področja gradnje, opremljanja in obnavljanja.
Gospodarstvo