Ideja kot posledica reševanja težav
Prve ideje o razvoju produkta nevidne kode sicer segajo v mesec september 2013, ko se je ekipa začela poigravati z idejo o razvoju produkta, ki je nastala kot posledica reševanja težav. Ustanovni član, Aljaž Andrejaš, ima bogate izkušnje na področju oglaševanja, kjer se je srečal s težavo produkt placementa in podajanja dodatnih vsebin. Z rešitvijo Reveel to težavo uspešno rešujejo.
V ekipi so trenutno štirje ustanovni člani (Aljaž Andrejaš, Kristijan Pukšič, Matija Vrbovšek in Rok Ajdnik): »V tem času smo ekipo razširili z izkušenim oblikovalcem, ki bo skrbel za grafično podobo našega produkta. Dodatno pa po potrebi sodelujemo še s študenti različnih fakultet. V kratkem bomo našo ekipo širili na področju programiranja,« o širitvi ekipe pove Aljaž.

Aljaž Andrejaš
Uspešno zaključen program ameriškega pospeševalnika Tech Wildcatters je ekipi omogočil spoznavanje ameriškega trga
Uspešno zaključen trimesečni program ameriškega pospeševalnika Tech Wildcatters je ekipi omogočil spoznavanje ameriškega trga, pripravo produkta na vstop na ameriški trg in testiranje ideje. V tem času so opravili večje število pogovorov s potencialnimi partnerji: »Trenutno poteka razvoj produkta Reveel in testiranje naše rešitve. Pospešeno delamo na razvoju mobilnih aplikacij, uporabniških vmesnikov, statistik in grafični prenovi blagovne znamke. Vzporedno s tem delamo na razvoju poslovanja in dogovarjanju s prvimi strankami ter iščemo novi krog investicije, ki bo omogočil lansiranje produkta na ameriški trg.«
V ZDA največ štejejo uporabniki
Del ekipe se je včeraj predstavil tudi v KID KIBLI na dogodku Startup müsli #24, kjer so povedali več o svojem projektu in poti, ki je za njimi. Aljaž Andrejaš je izpostavil pomembnost pripravljenosti v vsakem trenutku, saj nikoli ne veš, kdaj in kje boš imel priložnost predstaviti svojo idejo in komu izročiti vizitko.
»Po pitchu smo potrebovali še 3 mesece, da smo našli investitorja, saj je slednjim najbolj pomembno, da dobro spoznajo ekipo, preden napišejo ček.«  O točnih številkah niso želeli govoriti, je pa Aljaž povedal, da so dobili »med 100 in 500 tisoč dolarji konvertibilnega posojila, ki ga morajo porabiti nekje do marca oz. v osmih mesecih.«
Ključen »pitch« ekipe, ki so ga pilili dlje časa, pa sam po sebi še ni prinesel uspeha: »Po pitchu smo potrebovali še 3 mesece, da smo našli investitorja, saj je slednjim najbolj pomembno, da dobro spoznajo ekipo, preden napišejo ček.«  O točnih številkah niso želeli govoriti, je pa Aljaž povedal, da so dobili »med 100 in 500 tisoč dolarji konvertibilnega posojila, ki ga morajo porabiti nekje do marca oz. v osmih mesecih.« Glede konkurence, ki nikoli ne počiva pa še dodal: “Mi ne smemo več hoditi, ampak moramo šprintati.”
»Sedaj bo to drugače, saj se bo lahko prodajalo vse, kar se prikaže v določenem prizoru.«
Sedaj lahko v filmih gledalci vidijo znane znamke avtomobilov, piva ipd., ne morejo pa prepoznati npr. znamke uhanov, ki jih nosi igralka, ali znamke kravate, ki jo nosi igralec: »Sedaj bo to drugače, saj se bo lahko prodajalo vse, kar se prikaže v določenem prizoru.« Trenutno potekajo pogovori z Universalom in Lions Gate Entertainment glede novih filmskih in televizijskih vsebin, kar pa se tiče »tagganja« starih serij in filmov, pa se bodo osredotočili le na tiste najbolj znane in gledane, pri tagganju izdelkov pa se bodo obrnili na slovenske študente. Aljaž je izpostavil še eno pomembno stvari: »V ZDA štejejo uporabniki, ki jih lahko pripelješ. Če bi se morali odločiti med 100 000 dolarji ali 100 000 uporabniki, bi izbrali slednje.«
Z rešitvijo čimprej na trg
Startup scena v Sloveniji se razvija zelo hitro: »Pojavljajo se vedno novi in novi startupi in to je za skupnost dobro«. V Sloveniji njihovo podjetje koristi poslovne prostore Tovarne podjemov, podjetniškega inkubatorja Univerze v Mariboru, v preteklosti pa so uspešno sodelovali tudi z več študenti različnih fakultet (FERI, EPF, FS, FK, …) in uspešno črpali strokovna znanja: »Pretok znanj iz fakultet v gospodarstvo je pomemben za napredek našega podjetja in uspeh ostalih malih in srednjih podjetij,« doda Aljaž, novim startupom pa svetuje: »Pojdite čim prej s svojo rešitvijo na trg. Še bolj pomembno je, da se 100 % posvetite razvoju ideje. Namreč polovično delo ali delo ob vikendih za uspeh podjetja ne bo dovolj. Prepogosto se namreč zgodi, da podjetniki niso pripravljeni tvegati vsega za uspeh podjetja, ali pa bi to delali ob svojem prostem času. To pa v večini ne gre, saj podjetništvo zahteva celega človeka, ki je z glavo pri stvari. Gotovo pa je pomembno tudi, da ujameš pravi trenutek.«
Kaj je iCcode?
iCcode je nevidna koda, ki jo oglaševalci, filmski studii in drugi pripravljavci tv vsebin vstavijo v svoje obstoječe vsebine (tv in spletne video oglase, filme,…). iCcode tako omogoča, da gledalci tv vsebin s pomočjo aplikacije za mobilne telefone, ki jo preprosto usmerijo v tv ekran, pridobijo nazaj na mobilni telefon dodatne informacije (spletna stran, facebook naslov, kodo za popust, povezavo do nagradne igre, informacije o izdelkih,…). Tako ustvarjajo dvosmerno komunikacijo tv vsebin z uporabniki. Po drugi strani pa ponudniki vsebin pridobijo podrobne podatke o gledanosti in vpletenosti uporabnikov. Vsak objekt znotraj tv vsebin je mogoče ločeno povezati z dodatnimi informacijami.