Prihodke od prodaje je Huawei na svetovni ravni je povečal za 19,1 % in so v letu 2019 znašali vrtoglavih 111,6 milijarde evrov, čisti dobiček pa je znašal 8,16 milijarde evrov.

Kar 15,3 % svojih sredstev Huawei vlaga v raziskave in razvoj, s čimer postavlja temelje za digitalno prihodnost in močno rast v prihodnosti. Bazne postaje, RuralStar, ki so sad Hauweijevega razvojnega oddelka učinkovito rešujejo težave s pokritostjo na odročnih območjih ter prinašajo mobilni internet več kot 40 milijonom ljudem, ki živijo na oddaljenih območjih, v 50 različnih državah ali regijah.

“Krepiti moramo konkurenčnost naših produktov in storitev, spodbujati odprte inovacije in ustvarjati večjo vrednost za naše uporabnike in širšo družbo. Le tako lahko izkoristimo zgodovinske priložnosti, ki jih prinaša digitalna transformacija gospodarstva in UI, in dolgoročno ohranimo močno rast,” je ob priložnosti dejal Eric Xu, Huaweijev rotacijski predsednik.