Leta 1974 je Perutnina Ptuj prva na trg lansirala barjeno piščančjo klobaso POLI in vse do danes, kar 50 let kasneje, ta še vedno ostaja ena najljubših sestavin slovenskega sendviča. Poli je prisotna že v več kot 20 državah po vsem svetu, kar potrjuje njeno globalno priljubljenost. Moč blagovne znamke se odraža v prodajnih rezultatih, ki so se v zadnjih desetih letih kar podvojili.

Poli prerasla sinonim piščančje klobase - postala je ikona 

Rezultati razvojne strategije blagovne znamke Poli, ki so jo začeli udejanjati leta 2016, in kontinuirano vlaganje v blagovno znamko se odražajo na njeni moči globalne prepoznavnosti. Prodaja vseh izdelčnih kategorij Poli je v letu 2023 desegla skoraj 50 milijonov evrov.

[[image_1_article_64007]]

"Leta 2000 so bili postavljeni temelji blagovne znamke, ki jo poznamo danes. Takrat so bili začrtani cilji, načela in določene vrednote, predvsem v smeri, da bi Poli bila ne samo boljša od ostalih, ampak predvsem drugačna... Ni bilo vedno lahko, kar nekaj preprek je bilo na njeni poti, vendar je ob sebi vedno imela partnerja Perutnino Ptuj, ki ji je pomagala utirati pot," izpostavi mag. David Visenjak, direktor za trženje v Skupini Perutnina Ptuj.

Poli je priljubljena vse od Skandinavije do Sredozemlja in od ZDA do Združenih Arabskih Emiratov.

V jubilejnem letu se tudi z marketinškimi projekti in aktivacijami, ki potekajo regijsko in globalno skozi celo leto, usmerjajo na vse ključne deležnike, ki soustvarjajo blagovno znamko Poli. Sredi februarja so začeli s t.i. dražilno fazo jubilejne oglaševalske akcije "Bila sem zraven". Vodja blagovne znamke Poli s Skupini Perutnina Ptuj Barbara Stopinšek je predstavila projekt: "Akcija nagovarja naša nostalgična čustva, tako starejše generacije kot mlajše... Poli je bila zraven ob mnogih mejnikih, ki so zaznamovali naža življenja, tudi sama predstavlja enega od pomembnih mejnikov, ki so spremenili in obogatili naš vsakdan."

Poli gaming v virtualni resničnosti

Vodja blagovne znamke Poli Stopinšek izpostavi: "Razvili smo tudi nagradni Poli gaming, s katerim bomo nagovarjali predvsem mlajše in mlade po srcu. Začetek aktivacije Poli gaminga s privlačnim nagradnim skladom je tik pred vrati." Poli je dobila svoj originalni Časovni stroj z izkušnjo virtualne in obogatene resničnosti na spletni strani Poli

[[image_2_article_64007]]

Tudi tradicionalni Poli maraton bo potekal v duhu jubileja in s trajnostno noto zasaditve dreves v lokalnih občinah. Poli spodbuja kreativnost in mlade še neuveljaljene kreativce. "Z njimi se bomo povezali v drugi polovici leta s ciljem širjenja Poli vrednot za naslednjih 50 let blagovne znamke," doda Stopinšek. Poli rojstnodnevno zabavo pa bodo pred poletnimi počitnicami 14. junija praznovali s koncertom Joker Out na Ptuju. Vstopnice bodo v celoti razdeljene, zanje pa se bo mogoče potegovati v sklopu nagradnih iger.

Perutnina Ptuj želi postati One Billion Company

Generalni direktor in predsednik kolegija direktorjev Enver Šišić omenja, da si bo kot svoj osebni profesionalni in upravni dosežek štel, ko bodo delavci od 15 do 20% bolje plačani, kot je povprečje v živiljski industriji. To želijo doseči do leta 2027. Medtem je v Perutnini Ptuj zaposlenih okrog 4600 ljudi, od tega nekje polovica v Sloveniji. Šišić pravi, da zaposljujejo vsako leto, a se srečujejo s kadrovskimi težavami.

[[image_3_article_64007]]

Šišić: "Glede dostopa do delovne sile so se stvari spremenile. V Sloveniji ni delavcev, ampak ne govorim samo o teh, ki bi delali v industriji, naših predelovalnih obratih, tudi pri zagotavljanju strokovnega kadra so težave." Omenja, da je prišel čas, ko podjetja niso več v vlogi izbiranja, ampak si delavci izbirajo podjetja. Hkrati omenja, da se obetajo spremembe v Perutnini Ptuj, predvsem ta, da se bo podjetje oblikovalo v holding, katerega sedež še ni določen, ampak bo slovenski obrat vedno ostal na Ptuju.