Med drugim je na mizi predlog, da naj bi k cepljenju vabili tudi na pokopališčih ter v muzejih, kjer bi cepljeni dobili brezplačno vstopnico.
Drive-in, žrebanja za pripravništva in platforme
Prav tako v Avstriji razmišljajo, da bi uvedli drive-in cepljenja za voznike koles in motornih koles. Morebitne cepilne centre naj bi poleg tega uredili tudi v občinskih skupnostih, poletnih kinih, kopališčih ter hribih. Že dlje časa je na mizi tudi ideja, da bi po vzoru žrebanja razdeljevali pripravništva med cepljenimi mladimi. Prav tako naj bi načrtovali sodelovanje s platformami, ki privabljajo predvsem mlade. Pri tem naj bi se Avstrijci zgledovali po ZDA in aplikaciji za spoznavanje Tinder.
Morebitne cepilne centre naj bi poleg tega uredili tudi v občinskih skupnostih, poletnih kinih, kopališčih ter hribih.
Posebej naj bi se avstrijska kampanja za cepljenje glede na predloge, ki jih je pridobila avstrijska tiskovna agencija APA, osredotočila tudi na mlade ženske z migracijskim ozadjem. Predvideno je načrtno oglaševanje v medijih, ki privabljajo določene skupine in so na voljo tudi v več jezikih, kot so srbski, romunski in turški jezik.
Znani obrazi v kampanji
Na portalu za videovsebine Youtube naj bi tudi objavljali podnaslovljene pogovore s strokovnjaki in se na tak način zoperstavili lažnim novicam in dezinformacijam. Stavili naj bi tudi na osebne izpovedi znanih avstrijskih športnikov, kot sta nogometni zveznik Marko Arnautović in atletinja Ivona Dadic.
STA