Ko danes rečemo »na daljavo«, marsikoga spremeni srh, a priznajmo si, marsikateri opravek, ki ga je bilo mogoče v zadnjem letu opraviti od doma, digitalno, nam je kar ustrezal. Z digitalnimi potrdili lahko nadomestimo opravke na občini, dolgočasne sestanke lahko preživimo na domačem kavču, k zdravniku se lahko naročimo sami, brez tekanja z napotnicami sem ter tja, pri Energiji plus pa so svojim uporabnikom s pravo digitalno reformo omogočili, da tudi energijo svoje hiše spremljajo kar sami – od doma!

Včasih »na daljavo« res ni slabo

»Dejstvo je, da je digitalizacija tukaj in ni nekaj, kar šele prihaja. Omogočila je popolno preobrazbo v industriji in storitvenem sektorju.  Ustvarja nove poslovne priložnosti, ki jih lahko dosežemo z uporabo napredne tehnologije. Tudi v Energiji plus se srečujemo z mnogimi izzivi, ki so zaradi hitrih sprememb postale del vsakdana. Področje digitalnega poslovanja, ki mu v zadnjem času namenjamo veliko pozornosti, je prav gotovo eno izmed teh,« nam spremembe v podjetju pojasnjujejo v Energiji plus:

»Ugotavljamo, da kupci želijo vedno več aktivnosti izvajati preko digitalnih kanalov, s pomočjo digitalnih orodij. Temu sledimo tudi v našem podjetju in kupcem ponujamo različne rešitve. Ena od teh je prav gotovo sistem za merjenje in nadzor porabe. Z uporabo te rešitve lahko kupci v vsakem trenutku vidijo, koliko energije porabijo in z določenimi ukrepi zmanjšajo porabo le-te ter dodatno privarčujejo,« dodajo ter povedo, da se usmerjajo tudi v razvoj naprednih energetskih rešitev, kot je samooskrba, pod to pa vključujemo izgradnjo fotovoltaičnih elektrarn na strehah gospodinjstev in podjetij.

Informacije o energiji pri vas kar preko spleta ali mobilnega telefona

Ena izmed dobrodošlih novostih pri Energiji plus je tudi spletna aplikacija eStoritve ter njena sestra, mobilna aplikacija ePlus, ki kupcem prinaša same pluse: spremljanje porabe energentov, vnos stanja števca za obračun po dejanski porabi, vpogled v tehnične podatke o merilnih mestu, pregledovanje računov in plačil zanje in mnogo več …

Ob tem je najboljša stvar še, da je uporaba aplikacije brezplačna, uporabljate pa jo lahko kadarkoli in kjerkoli (tudi na dopustu, ko sploh niste doma!), za njeno uporabo pa vam ne bo potrebno čakati v prav nobeni vrsti.

Ob tem je najboljša stvar še, da je uporaba aplikacije brezplačna, uporabljate pa jo lahko kadarkoli in kjerkoli (tudi na dopustu, ko sploh niste doma!), za njeno uporabo pa vam ne bo potrebno čakati v prav nobeni vrsti. »Število uporabnikov le-teh iz leta v leto narašča. V primerjavi s preteklim letom imamo letos 11% več uporabnikov, kar zagotovo potrjuje dejstvo, da si ljudje želijo vse več stvari reševati na daljavo, v času, ko njim najbolj ustreza,« še pripomnijo v Energiji plus, spomnijo pa, da s procesom digitalizacije za seboj nikar ne puščajo tradicionalnega sistema, saj so kupcem, ki imajo raje obstoječi način ali kupcem, ki niso tako digitalno spretni, kot doslej vsak dan dosegljivi preko klicnega centra, vaš zamujeni klic pa bodo rade volje vrnili.

»Kupcem nudimo individualno obravnavo, z njimi smo v stiku preko različnih komunikacijskih kanalov. Kupce v največji možni meri spodbujamo k možnosti »pogovora v živo« preko naše spletne strani www.energijaplus.si. Trenutno smo edini dobavitelj električne energije, ki omogoča tovrstno rešitev. S tovrstnim načinom komuniciranja kupcem na hiter in enostaven način zagotavljamo informacije o aktualnih akcijah, posebnih ponudbah, informacije, povezane z izvajanjem pogodbe, različne podatke o merilnem mestu,… V primerjavi s klicnim centrom ne rabijo čakati na prostega operaterja in s tem prihranijo veliko dragocenega časa.«

»Naši kupci se še vedno v veliki meri poslužujejo komuniciranja preko elektronske pošte in socialnih omrežij. Na maile in Messenger sporočila ažurno odgovarjamo, saj se zavedamo, da kupci želijo povratne informacije v najkrajšem možnem času. Za njih pripravljamo posebne ponudbe, s katerimi jim ponujamo možnost garancije cen za obdobje enega leta in s tem lažje načrtovanje prihodnjih stroškov,« pojasnjujejo v podjetju ter nam predstavijo še en pomemben steber skrbi za njihove uporabnike – lojalnostni program Moj PLUS, kjer lahko kupci svojo porabo oplemenitijo s prihranki, hkrati pa so deležni tudi drugih ugodnosti, ki jih v Energiji plus pripravljajo skupaj s partnerskimi podjetji.

Energija plus

»Z digitalizacijo želimo pametno izrabiti množico podatkov in nove priložnosti, ki jih ustvarja digitalno okolje – informacije o kupcih, raziskovanje novih izdelkov in trgov, optimizacijo prodaje in storitev, upravljanje spletnega mesta, mobilnih kanalov,…  Na ta način želimo nenehno izboljševati uporabniško izkušnjo, znižati stroške in optimizirati obstoječe delovne procese,« zaključijo.