Lov na nepremičnine se je nadaljeval tudi letos, so trende povpraševanja v 2022 povzeli na največjem slovenskem spletnem oglasniku bolha.com. Daleč največ iskanj so namreč zabeležili med oglasi za prodajo stanovanja. Posebej so izpostavili še povečano zanimanje za energente, in sicer pelete in drva, že v poletnem času.
Kot so v sporočilu za javnost spomnili na spletnem oglasniku, je povpraševanje po stanovanjih v Sloveniji že dlje časa precej večje od ponudbe, primanjkovalo naj bi 10.000 stanovanjskih enot.
Nepremičnine na portalu beležijo krepko čez 7 milijon obiskov
V tej luči ne preseneča, da je bila letos na bolha.com daleč najbolj obiskana kategorija nepremičnine (7.678.256 obiskov), v kateri so uporabniki najpogosteje iskali oglase za prodajo stanovanja, oddajo stanovanja in prodajo hiše. Na drugem mestu je bila po številu obiskov kategorija dom (4.833.609), v kateri je bilo tudi največ objavljenih oglasov.
Tretje mesto je po številu obiskov zasedla kategorija rekreacija in šport, ki je po številu oglasov na drugem mestu. Znotraj te kategorije je bilo največ obiska in C2C oglasov (potrošnik za potrošnika) v podkategoriji kolesarstvo, ki še vedno velja za najbolj priljubljen šport med Slovenci, so pojasnili na bolhi.com. Ta kategorija s 70.000 oglasi je imela skupno več kot dva milijona obiskov.
“Že več let beležimo izjemno zanimanje za kolesarstvo na bolha.com. Ključne besede kolo, Tomos, cestno kolo, električno kolo in gorsko kolo so se tako letos kot lani uvrstile na lestvico top 20 iskanj,” so pojasnili.
V poletnih mesecih se medtem na lestvici najpogostejših iskanj po njihovih navedbah pojavijo tudi ključne besede, vezane na vodne športe, to so sup, kajak in bazen.
Ugodne možnosti ogrevanja so Slovenci iskali tudi na portali bolha.com
V spletnem oglasniku so posebej popisali tudi posledice rasti cen energentov. Potem ko so se cene plina in elektrike močno zvišale, so Slovenci začeli iskati ugodnejše možnosti ogrevanja tudi na bolha.com. Že konec poletja so na bolha.com zabeležili veliko rast iskanj po ključnih besedah drva, bukova drva, peleti, ogrevanje in peč na drva.
“Drva so v jesenskem času zasedla kar tretje mesto na lestvici najpogostejših iskanj, na četrto mesto pa so se uvrstili peleti. V primerjavi z lanskim letom je bilo za ključno besedo drva 53,4 odstotka več iskanj, za ključno besedo peleti pa kar 230,6 odstotka več. Na lestvici top 20 iskanj v 2022 so bila v povezavi z ogrevanjem še bukova drva, peč na drva in agregat,” so nanizali.
Povečalo se je tudi zanimanje za vstopnice na dogodke
Dotaknili so se še posledic sproščanja ukrepov za preprečevanje širjenja okužb s koronavirusom, ki je spomladi omogočilo vnovičen zagon družabnega življenja, med drugim so se vrnile množične prireditve.
Posledično so na bolha.com v primerjavi z lanskim letom opazili rast iskanj vstopnic za športne dogodke in koncerte. “Letos je bilo za 578,2 odstotka več iskanj za ključno besedo vstopnice kot lani. Med najbolj iskanimi so bile vstopnice za koncerte Dina Merlina, Big Foot Mame in Joker Out ter za košarkarsko tekmo Slovenija-Hrvaška in vstopnice za odbojko,” so razkrili.
Slovenci na največjem spletnem oglasniku iščejo tudi elektronske naprave, kot so mobiteli, pametne ure, kamere, droni in aktualne videoigre, bolha.com pa je tudi priljubljeno mesto za zbiratelje, saj je prav ta podkategorija s 50.000 oglasi na tretjem mestu po številu oglasov, so sklenili.
STA