S podelitvijo 34 WEBSI nagrad med 180 prijavljenih projektov se je danes v Festivalni dvorani v Ljubljani zaključil celoletni projekt WEBSI Digitalni presežki Slovenije. Nagrajence je izbrala 108-članska strokovna, poslovna in video žirija, ki jo je vodil Dražen Vranješ Kosi, strokovnjak za marketing pri BMW Group Slovenija.
Nagrajence je izbrala 108-članska žirija
Naj digitalna agencija je postala ekipa Agencija 101, naj naročnik Mercator, generalni spletni prvak pa projekt Merkur na črni petek (Agencija 101 in Merkur). Naj digitalna kampanja je Cockta FREE predstavlja: UNFOLLOW – odkrij skrivnost popolne svetlobe (Atlantic Grupa, DROM agency in Spletna postaja), najbolj učinkovit digitalni projekt pa Corsair PC Builder (Corsair Engineering, Corsair Memory in Optiweb). Naj digitalka 2022 je postala Kristina Gregorc iz podjetja Mercator.
Navedene in druge nagrade, katerih podrobnejši seznam je na voljo spodaj, so podelili danes na posebnem dogodku v Festivalni dvorani v Ljubljani, poimenovanem Festival slovenskega digitalnega komuniciranja oziroma Websi dan. Organizator projekta je Zavod WEBSI, ki je na dogodek povabil tudi osemnajst strokovnjakov s področja marketinga, da so z navzočimi delili svoje znanje in izkušnje.
Websi nagrajenci:
Naj agencija: Agencija 101
Naj naročnik: Mercator
Generalni spletni prvak: Merkur na črni petek (Merkur trgovina, Agencija 101)
Najboljša vsebina: Argeta s prvimi NFT-ji v regiji (Atlantic Grupa, d. d., Luna \TBWA)
Najboljša uporabniška izkušnja: McDonald’s (Alpe-Panon McDonald’s DL, Futura DDB)
Najboljše oblikovanje: Spletna stran doorson.com (Doorson, DBP – Brand Design Studio)
Naj digitalka: Kristina Gregorc direktorica digitalne komunikacije, razvoja in spletne prodaje, Mercator
Naj digitalna kampanja: Cockta FREE predstavlja: UNFOLLOW – odkrij skrivnost popolne svobode (Atlantic Grupa, DROM agency, Spletna postaja)
Najbolj učinkoviti digitalni projekt: Corsair PC Builder (Corsair Engineering, Corsair Memory, Optiweb)
Nagrade po posameznih kategorijah:
Avtomobilizem
1. mesto: Rotobox (Rotobox, Tech Sumo)
2. mesto: Izjemen kreativni natečaj (P Automobil Import, Renderspace)
3. mesto: JUKE x Batman (Renault Nissan Slovenija, DROM agency)
Digital proti koronavirusu
1. mesto: Spletna trgovina izdelkov (Turizem Ljubljana, CNJ)
2. mesto: Ljubljana talks (Turizem Ljubljana, Toleranca marketing)
Digitalna orodja
1. mesto: Rotobox (Rotobox, Tech Sumo)
2. mesto: EVG – digitalizacija diagnostičnih storitev v veterinarski medicine (EVG, molekularna diagnostika, Kivi Com)
3. mesto: Samo malo gledamo na merkur.si (Merkur trgovina, Agencija 101)
Digitalni projekti v prostoru
1. mesto: Donatova pametna interaktivna svetlobna vitrina (Atlantic Grupa, Luna \TBWA)
2. mesto: Hinko Smrekar, digitalna razstava na prostem (Narodna galerija)
3. mesto: JUKE x Batman – batmanov signal (Renault Nissan Slovenija,DROM agency)
Dogodki in prosti čas
1. mesto: Chatbot, pivo in burger prosim (Mastercard, Agencija 101, d. o. o.)
2. mesto: JUKE x Batman – lansiranje novega Juka s premiero novega Batmana (Renault Nissan Slovenija, DROM agency)
3. mesto: Prenova spletnega mesta MGL (MGL Mestno gledališče ljubljansko, Innovatif)
Družbena omrežja
1. mesto: Glavni ponoči (Medkom GTS, gostinstvo, Poslovna enota Burek Olimpija, Agencija 101)
2: mesto: Postani datamilijonar (A1 Slovenija, DROM agency, SHIFT)
3. mesto: UNFOLLOW: odkrij skrivnost popolne svobode (Atlantic Grupa, DROM agency, Spletna postaja)
Družbeno odgovorni projekti
1. mesto: Heroji furajo v pižamah – 5. sezona (Zavod VOZIM, Luna \TBWA)
2. mesto: Gozd srčnosti (Triglav Skladi, Yootree, Medialog, Madwise)
3. mesto: Prenova portala Tosemjaz.net (Nacionalni inštitut za javno zdravje, Innovatif)
Finančni sektor
1. mesto: Lajf je igra tveganja (Slovensko zavarovalno združenje, Herman & partnerji)
2. mesto: Prvi kalkulator okvirnih stroškov gradnje in prenove (Gorenjska Banka, Agencija 101)
3. mesto: mBank@Net – Nakup in prodaja naložb (Nova KBM, nChain Slovenija)
Globalni digitalni projekti
1. mesto: Argeta s prvimi NFT-ji v regiji (Atlantic Grupa, Luna \TBWA)
2. mesto: Argeta je BREZ (Atlantic Grupa, Luna \TBWA)
3. mesto: Globalno lansiranje nove kolekcije Ripstick Tour z Glenom Plakeom (ELAN, Red Orbit, Vizualist, Business genome (Gigo Design))
Javne in nevladne organizacije
1. mesto: Spletna stran Slovenske kinoteke (Slovenska kinoteka, Kofein dizajn)
2. mesto: Nebo dobrih želja (Zveza prijateljev mladine Ljubljana Moste-Polje, CNJ)
3. mesto: I feel Slovenia. Green. Creative. Smart. // Ambasadorji slovenskega gospodarstva (SPIRIT Slovenija, javna agencija, POINT OUT, PRIMATE)
Kripto
1. mesto: Barcaffe Single Origin Rwanda (Atlantic Droga Kolinska, Popular communications, Nivas, BOLD AM Agencija)
2. mesto: Porsche Taycan (Porsche Inter Auto, ENKI)
3. mesto: 100% darilo (Truhoma, Renderspace)
3. mesto: Argeta s prvimi NFT-ji v regiji (Atlantic Grupa, Luna \TBWA)
Login
1. mesto: SloFIT – diagnostično, izobraževalno in promocijsko digitalno orodje za razvoj telesne zmogljivosti (Univerza v Ljubljani, Fakulteta za šport, Kivi Com)
2. mesto: mi.Mercator – employee experience platform (Mercator)
3. mesto: Prenova spletnega mesta Defendyl-Imunoglukan P4H (Medis, AV studio)
Mediji
1. mesto: RTV 365 (RTV Slovenija, javni zavod)
2. mesto: Olimpijske igre doma – z Valom 202 po Sloveniji (RTV Slovenija, javni zavod)
3. mesto: Planeteka, spletna platforma z video vsebinami na zahtevo (PLANET TV)
Mobilni projekti
1. mesto: Spletna igra Alpskih super junakov 2021 (Ljubljanske mlekarne, Engagency, NuFrame, Sport Media Focu)
2. mesto: Moj M (Mercator, Herman & partnerji)
Posebni digitalni projekti
1. mesto: Ljubo doma, kdor Voyo pri A1 ima (A1 Slovenija, DROM agency)
2. mesto: Postani datamilijonar (A1 Slovenija, DROM agency, SHIFT)
3. mesto: Mumetnost (Ljubljanske Mlekarne, Herman & partnerji)
Produktne in pristajalne ter spletne strani, namenjene osebnostim
1. mesto: Argeta #AlwaysBetter playlista (Atlantic Grupa, Luna \TBWA)
2. mesto: Barcaffè Black’N’Easy Shake (Atlantic Droga Kolinska, NIVAS)
3. mesto: AccountingBOX (Pronet, Kranj, ENKI)
Spletna mesta
1. mesto: McDonald’s (Alpe-Panon McDonald’s DL, Futura DDB)
2. mesto: Rotobox (Rotobox, Tech Sumo)
3. mesto: Paloma (Paloma, Futura DDB)
Spletne trgovine
1. mesto: Natureta (Eta Kamnik, ENKI)
2. mesto: Rotobox (Rotobox, Tech Sumo)
3. mesto: Spletna trgovina Zisha (Zisha, Spletna postaja)
Telekomunikacije
1. mesto: Ljubo doma, kdor Voyo pri A1 ima (A1 Slovenija, DROM agency)
2. mesto: Prjatučki za vedno (Telekom Slovenije, Renderspace)
3. mesto: Postani datamilijonar (A1 Slovenija, SHIFT, DROM agency)
Tradicionalni trgovci
1. mesto: Merkur na črni petek (Merkur trgovina, Agencija 101)
2. mesto: Študent+ (LIDL Slovenija, DROM agency)
3. mesto: M Soseska (Mercator, Herman & partnerji)
Turizem
1. mesto: Plečnikove vizije (Turizem Ljubljana, Navipro)
2. mesto: Feel Sloveni@ Online Training (Slovenska turistična organizacija, Emporij)
3. mesto: Visit Podčetrtek: Daleč stran. Kjer smo vsi doma. (Turizem TURIZEM PODČETRTEK, BISTRICA OB SOTLI IN KOZJE, GIZ, Zgodbe z drevesa, Ginkgo Stories, Anja Jager)
Uporaba naprednih tehnologij
1. mesto: iPROM Fly Fraport (Fraport Slovenija, iPROM)
2. mesto: Klic božička (Mercator, Herman & partnerji)
3. mesto: Barcaffe Single Origin Rwanda (Atlantic Droga Kolinska, Popular communications, BOLD AM Agencija)
Video
1. mesto: UNFOLLOW: odkrij skrivnost popolne svobode (Atlantic Grupa, DROM agency, Spletna postaja)
2. mesto: Naj slovensko pecivo (Mercator, Herman & partnerji)
3. mesto: Gorenje in Simplyfans za EFH EURO 2022 (Gorenje, AV studio)
Vplivneži
1. mesto: Strategija sodelovanj z ambasadorji Lidla Slovenija (Lidl Slovenija, DROM agency)
2. mesto: Zaupanje raste z navdihom (Lidl Slovenija, DROM agency)
3. mesto: Uspešna zgodba vplivnice Patricie Pangeršič, ki je več kot 40.000 ženskam spremenila način življenja (Alue, GR8 Consulting)
Vsebinski marketing
1. mesto: MTikTok Dance Akademija (Mercator, Herman & partnerji)
2. mesto: De’Longhi x Beletrina: Espressne zgodbe (De’Longhi Hrvatska, Renderspace)
3. mesto: Črni humor pred črnim petkom (A1 Slovenija, SHIFT)