Spletni goljufi še naprej pošiljajo lažna sporočila v imenu Nove KBM. Goljufi imajo očitno zelo radi omenjeno banko, saj so tovrstni poskusi prevar med pogostejšimi. Na Novi KBM so zato že večkrat svetovali dodatno previdnost pri spletnem ali mobilnem poslovanju, posebnost pa je previdna tudi ob prejetju tovrstnih sporočil in e-mailov, saj jih prejemajo tudi tisti, ki sploh niso uporabniki Nove KBM.

Prevarantsko sporočilo lahko dobite preko e-pošte ali preko SMS-sporočila pod pretvezo Nove KBM. Zelo pogosta so sporočila, da je vaš račun ogrožen in da je bil zaklenjen, da morate ponovno vnesti svojo novo sms kodo ali da je bil račun blokiran zaradi daljše nedejavnosti.

Primer sporočila

Sporočilo vas bo poskušalo prepričati, da morate stisniti na priloženo povezavo. Po kliku se odpre lažna spletna stran z obrazcem za prijavo v Bank@Net.

Nikar ne stiskajte na priložene povezave ali vpisujte podatkov

Če prejmete tovrstno sporočilo:

• ne klikate na sumljive povezave, poslane prek elektronskega ali SMS-sporočila
• ne vpisujete nobenih podatkov, kot so številke plačilnih kartic, PIN-i, CVC-kode ipd.
• sumljivo sporočilo izbrišete in nanj ne odgovarjate.

Če pa ste povezavo odprli in vnesli podatke, potem preventivno menjajte svojo geslo. Če ste vnesli podatke svoje bančne kartice, pa morate kartico preventivno blokirati.

Če ste že potrdili kakšno zahtevo za plačilo za nalog, ki so ga vnesli goljufi, o tem banko nemudoma obvestite na elektronski naslov [email protected].

Na Novi KBM so v preteklosti že opozorili, da če ob prijavi v Bank@Net na telefon prejmete več SMS-kod za prijavo, gre za lažno spletno stran. Banka za prijavo vedno pošlje samo eno SMS-kodo, so še pojasnili na banki. Kot so še sporočili iz banke, od vas nikoli ne bodo zahtevali, da vnesete prijavne podatke ali podatke o karticah v spletne povezave, poslane prek elektronskih ali SMS-sporočil. To je lahko prvi znak, da gre za prevaro.