Pošta Slovenije tudi letos ob povečanem obsegu prometa ob zaključku leta priporoča pravočasno oddajo paketov in pisemskih pošiljk. Priporočeni datumi, da bodo praznične pošiljke prispele pravočasno, so do 1. oziroma 9. decembra za pakete ter do 7. oziroma 16. decembra za pisma in razglednice. Na povečane količine pošiljk se Pošta Slovenije prilagaja s številčnejšo zasedbo zaposlenih tako na sprejemu pošiljk kot tudi v dostavi ter po potrebi z uvedbo dodatnih linij za prevoz pošiljk.
Uporabnikom storitev Pošta Slovenije priporoča, da spletne nakupe opravijo pravočasno in da paketne pošiljke za naslovnike v Sloveniji v letošnjem letu oddajo do 9. decembra, za tujino pa do 1. decembra. V tem času je zaradi božično-novoletnih praznikov večji tudi promet pisemskih pošiljk. Priporočen rok oddaje pisem in razglednic za naslovnike v Sloveniji je do 16. decembra, za naslovnike v tujini pa do 7. decembra. V Pošti Slovenije so pripravljeni na povečano število pošiljk.
Zaradi povečanega prometa prilagajajo tudi število zaposlenih
Na povečane količine pošiljk ob koncu leta se Pošta Slovenije prilagaja s številčnejšo zasedbo zaposlenih tako na sprejemu pošiljk kot tudi v dostavi ter po potrebi tudi z uvedbo dodatnih linij za prevoz pošiljk na pošte. Pripravljeni so na morebitno podaljševanje delovnih časov zaposlenih in po potrebi delovne konce tedna tudi za pošte oziroma delavce, ki sicer nimajo delovnih koncev tedna. Dodatno v tem času tesno sodelujejo z večjimi poslovnimi partnerji in pogodbenimi strankami ter sproti komunicirajo in usklajujejo načrtovane oddaje glavnine pošiljk. Prav tako je uporabnikom na razpolago široka mreža izročilnih točk oz. alternativnih možnosti dostave, ki lahko olajšajo in pohitrijo proces dostave za naslovnike tudi v času najbolj množičnih spletnih nakupov. Spletnih kupcev, ki je že uporabilo alternativne načine dostave, je dobrih 40 %.
Če uporabniki voščil in daril ne bodo uspeli oddati pravočasno, lahko uporabijo tudi storitev Hitra pošta. Storitev omogoča prenos pošiljk po Sloveniji v istem dnevu. Na območju Ljubljane v roku ene ure po naročilu, v ostalih večjih mestih po Sloveniji (Celje, Koper, Kranj, Maribor, Murska Sobota, Nova Gorica in Novo mesto) v dveh urah po naročilu, v ostalih krajih po Sloveniji pa v štirih urah od sprejema pošiljke na pošti oziroma od prevzema pošiljke pri pošiljatelju.
Pošta Slovenije porast količin paketov in pisemskih pošiljk pričakuje z več kot 1100 prevzemnimi mesti in sedmimi različnimi načini dostave. Uporabniki se lahko pri tem poslužujejo storitev oddaje in prevzema pošiljk na 478 poštah, 24 PS Paketomatih v 15-ih večjih slovenskih mestih. Za prevzem pošiljk je na razpolago tudi več kot 400 paketnikov, ki so nameščeni ob poštnih poslovalnicah (že več kot 200 paketnikov pa je na voljo na dodatnih lokacijah po državi), 2 pogodbeno prevzemni mesti v Kranju in Ljubljani ter 210 bencinskih servisov Petrol in 46 bencinskih servisov Mol. Obratujeta tudi dve avtomatizirani enoti za oddajo in sprejem pošiljk PS 24/7, in sicer v Ljubljani in Kopru. Stranke lahko uporabijo tudi storitev Moja dostava – moja izbira, ki omogoča, da dostavo, naslov in način dostave spremenijo tudi takrat, ko je paket že na poti k njim, na voljo pa jim je tudi spletna aplikacija PS pošlji paket, s pomočjo katere lahko pošiljko za pošiljanje pripravijo doma ter jo nato oddajo v prenos najbližji poštni poslovalnici ali v PS Paketomat.