Pošta Slovenije v svojem kontaktnem centru za pomoč uporabnikom uvaja najnaprednejšo inovacijo – glasovno asistentko Pio (Poštna Interaktivna Asistentka), ki temelji na najsodobnejših dosežkih umetne inteligence.

Pia je prva asistentka, ki razume 12 slovenskih narečij

Pia je prva in edina glasovna asistentka v Sloveniji, ki omogoča naraven pogovor v slovenskem jeziku, saj razume kar 12 slovenskih narečij. Z naprednim jezikovnim modelom, prilagojenim posebej za slovenske uporabnike, zagotavlja hitro in učinkovito komunikacijo s strankami po vsej državi. S tem izboljšuje uporabniško izkušnjo, skrajšuje čas reševanja vprašanj in postavlja nove standarde v digitalni komunikaciji.

Glasovna asistentka črpa podatke neposredno iz sistemov (v ozadju so integracije z zalednimi sistemi Pošte Slovenije, skrbno pripravljena baza znanja, integracije s spletnimi stranmi), kar odpravlja napačne interpretacije in zmanjšuje možnost napak.

Hitrejše pridobivanje informacij

Vodja oddelka Skrb za uporabnike pri Pošti Slovenije Vanja Belec ob uvedbi glasovne asistentke Pie pravi: »Z uvedbo najnovejše inovativne rešitve, kot je glasovna asistentka Pia, želimo našim strankam ponuditi najboljšo možno izkušnjo in jim omogočiti še hitrejše pridobivanje želenih informacij. Verjamemo, da bo ta tehnologija pripomogla k izboljšanju učinkovitosti našega kontaktnega centra in zadovoljstva naših strank. Ob tem pa poudarjamo, da gre za umetno inteligenco, ki se seveda nenehno uči in izboljšuje.«