Družbeno omrežje Threads, s katero ameriški spletni velikan Meta konkurira omrežju X, je v enem letu nabralo 175 milijonov uporabnikov, je pred dnevi sporočil glavni izvršni direktor Mete in ustanovitelj Facebooka Mark Zuckerberg. Threadsu je sicer že v prvem tednu svojega obstoja uspelo zbrati več kot 100 milijonov uporabnikov.

Hitro postala najhitreje rastoča aplikacija

Meta je družbeno omrežje Threads zagnala 5. julija lani. Aplikacija je bila sprva na voljo uporabnikom v ZDA in 100 drugih državah, med drugim v Veliki Britaniji, Avstraliji, Kanadi in na Japonskem. Od decembra lani pa je na voljo tudi v EU, potem ko so pri tehnološkem velikanu z zagonom na tem območju odlašali, zaradi, kot so takrat navedli, nejasnosti, povezanih z evropsko zakonodajo glede izmenjave podatkov.

Threads je ob zagonu julija lani postala najhitreje rastoča aplikacija, potem ko je v samo petih dneh zabeležila 100 milijonov uporabnikov. S tem je prehitela klepetalnega robota ChatGPT, ki je za dosego tega mejnika potreboval dva meseca.

Minulo sredo pa je aplikacija zabeležila 175 milijonov uporabnikov, je prek omenjenega družbenega omrežja sporočil Zuckerberg.

Threads so pri Meti razvili kot tekmeca družbenega omrežja X, nekoč znanega pod imenom Twitter. Z njim so želeli privabiti predvsem tiste uporabnike nekdanjega Twitterja, ki niso bili zadovoljni s potezami njegovega lastnika Elona Muska.

X se sooča s številnimi težavami

X naj bi imel okoli 200 milijonov rednih uporabnikov, a se aplikacija sooča s številnimi težavami, odkar je podjetje leta 2022 prevzel Musk in odpustil več tisoč zaposlenih. Musk, prav tako lastnik podjetij Tesla in SpaceX, je uporabnike omrežja X v preteklosti razburjal s številnimi spremembami, med drugim zaračunavanjem prej brezplačnih storitev.

Threads je na voljo kot lastna aplikacija vendar sodi pod okrilje Instagrama, ki je prav tako pod Metinim okriljem.

Vodja omrežja Threads Adam Mosseri je izrazil upanje, da bo platforma sčasoma postala bolj neodvisna od Instagrama, in jo namerava v bližnji prihodnosti odpreti oglaševalcem. Po njegovem mnenju bo trajalo nekaj časa, da bodo postali večji od omrežja X, je po poročanju francoske tiskovne agencije AFP dejal za portal Platformer."Leto dni po zagonu vemo, kaj Threads ni, ne vemo pa, kaj je," je za AFP dejala glavna analitičarka družbe Emarketer Jasmine Enberg. Pomanjkanje edinstvene identitete je ena od največjih izzivov Threadsa, je še ocenila.

STA