Nadzorni svet Pošte Slovenije je na današnji seji za novega generalnega direktorja Pošte Slovenije za prihodnje petletno obdobje med več kandidati imenoval Marka Cegnarja, ki bo z mandatom začel 1. novembra 2022.
V ožjem izboru so bili trije kandidati
Nadzorni svet Pošte Slovenije je novega generalnega direktorja Pošte Slovenije iskal na vse v aktu o ustanovitvi predvidene načine, torej tako z identifikacijo ustreznih kandidatov na trgu dela s pomočjo kadrovske agencije, javno objavo prostega delovnega mesta za člana poslovodstva – generalnega direktorja ter z osebnim povabilom h kandidaturi. Kadrovska komisija nadzornega sveta je nadzornemu svetu v ožji izbor posredovala tri kandidate.
Novi generalni direktor Pošte Slovenije Marko Cegnar se je ob današnjem imenovanju članom nadzornega sveta Pošte Slovenije zahvalil za zaupanje.
Kot je ob današnjem imenovanju poudarila predsednica nadzornega sveta Pošte Slovenije, dr. Urška Kežmah, so člani nadzornega sveta z imenovanjem g. Marka Cegnarja na položaj generalnega direktorja Pošte Slovenije izbrali strokovnjaka s področja logistike, ki ima znanja in izkušnje iz kriznega upravljanja procesov ter strateškega vodenja, ki so potrebna, da bo družba v zahtevnem konkurenčnem poslovnem okolju lahko zadržala položaj vodilnega ponudnika paketnih storitev v Sloveniji in postala vodilni ponudnik celovitih logističnih storitev v jugovzhodni Evropi.
Pošta razvija poslovanje v okviru petih strateških stebrov
Pošta Slovenije oziroma celotna Skupina Pošta Slovenije ob upoštevanju trenutnih razmer na globalnem trgu uresničuje začrtani strateški razvojni program do leta 2025 ter zasleduje predvsem rast na področju paketov in logističnih storitev. Poslovanje razvija v okviru petih strateških stebrov: logistične storitve, paketi, pisma (z direktno pošto), IT-rešitve in prodaja na mreži.
Pošta Slovenije ob tem izvaja celovito strategijo preoblikovanja, optimizacije in avtomatizacije poštne mreže ter digitalizira poslovanje. Pri tem gre za zahtevne in visoko vrednotene investicije, kot so namestitev sodobnih naprav za sortiranje pošiljk, nabava orodij za optimizacijo dostavnih poti, vlaganja v širitev paketomatov ter v informacijsko tehnologijo.