Iz Nove KBM so že pred meseci sporočili, da spletni goljufi pošiljajo lažna sporočila v imenu banke. V teh dneh so goljufiva sporočila spet začela krožiti. V Novi KBM sicer vsem uporabnikom pri spletnem ali mobilnem poslovanju svetujejo dodatno previdnost.
Prevara se začne s prejetim SMS sporočilom ali elektronsko pošto, pošiljateljica naj bi bila Nova KBM. Sporočilo se glasi, da je vaš bančni račun ogrožen ali/in zaklenjen ali da morate ponovno vnesti svojo novo SMS kodo. Po kliku na priloženo povezavo se odpre lažna spletna stran z obrazcem za prijavo v Bank@Net.
Ne klikajte na sumljive povezave
Ne klikajte na sumljive povezave, poslane prek elektronskega ali SMS sporočila. Ne vpisujte nobenih podatkov, kot so številke plačilnih kartic, PIN številke, CVC kode in podobno. Sumljivo sporočilo izbrišite in nanj ne odgovarjajte.
Če ste povezave že odprli in vnesli podatke za vstop v Bank@Net, na Novi KBM prosijo, da preventivno zamenjate svoje geslo. Če ste vnesli podatke svoje bančne kartice, kartico preventivno blokirajte. Če ob prijavi v Bank@Net na telefon prejmete več SMS kod za prijavo, gre za lažno spletno stran. Banka za prijavo vedno pošlje samo eno SMS kodo, so pojasnili na banki.
Če ste že potrdili kakšno zahtevo za plačilo za nalog, ki so ga vnesli goljufi, o tem banko nemudoma obvestite na elektronski naslov [email protected].
Kot so še sporočili iz banke, od vas nikoli ne bodo zahtevali, da vnesete prijavne podatke ali podatke o karticah v spletne povezave, poslane prek elektronskih ali SMS sporočil. To je lahko prvi znak, da gre za prevaro, so opozorili že pred meseci.