Unitur s svojima centroma Roglo in Termami Zreče sodi med večje slovenske turistične ponudnike, ki svojim gostom ponujajo predvsem počitnikovanje z aktivnim preživljanjem prostega časa v naravi in pustolovska doživetja za vse generacije v vseh letnih časih. Podjetje se razvija na osnovi naravnih danosti ter ob naravni in kulturni dediščini ponuja storitve s področja hotelirstva, žičnic, športa, wellnessa in zdravstva.

Pred vrati zimske sezone

Na Rogli trenutno zaključujejo s pripravo ponudbe in storitev, ki jih bodo ponudili v zimski sezoni 2022/2023, pri čemer upoštevajo tako izkušnje iz preteklih let kot tudi napovedi o tem, kaj jih čaka v prihodnosti.

Zaključili so z vzdrževalnimi in pripravljalnimi deli na žičniških napravah in smučarskih progah, pred nekaj dnevi pa so zagnali snežne topove. Pohvalijo se lahko s petimi novimi topovi za tehnično zasneževanje, ki sodijo med najsodobnejše tovrstne naprave.

Pred odprtjem nove zimske sezone so se soočili z nekaj izzivi, največjega jim je predstavljala občutna rast cen živil, energentov in ostalih življenjskih stroškov, naslovili pa so tudi aktualno epidemiološko situacijo in negotove razmere na trgu delovne sile.

V primeru ugodnih vremenskih pogojev in nizkih temperatur, načrtujejo otvoritev smučarske sezone v petek, 9. decembra.

Rogla ponuja številne možnosti preživljanja zimskega prostega časa tudi za tiste, ki sicer ne smučajo, a so vseeno zavezani aktivnemu življenjskemu slogu na prostem. Za te obiskovalce so na voljo adrenalinsko sankališče Zlodejevo, pohorska vasica, otroški snežni park in zimsko pohodništvo. V svojo bogato ponudbo pa vključujejo tudi termalno zdravilišče Terme Zreče, Pot med krošnjami Pohorje, pestro wellness in kulinarično ponudbo.

Kaj je novega?

Poleg rednega poslovanja obeh Uniturjevih centrov Rogle in term Zreče se trenutno osredotočajo predvsem na začetek smučarske sezone in projekt Park Mašinžaga – 1. faza, za katerega so na javnem razpisu prodobili 8 milijonov nepovratnih sredstev. Ključen del projekta bo nova 6-sedežnica Mašinžaga, ki bo zamenjala obstoječi vlečnici Mašinžaga I in Mašinžaga II, postavljeni v osemdesetih letih. Izklopljiva 6-sedežnica Mašinžaga bo z ogrevanimi sedeži in zaščitnimi kabinami smučarjem omogočila bistveno hitrejšo in udobnejšo izkušnjo, hkrati pa bo omogočala prevoz pohodnikov in kolesarjev. Projekt bo zaključen predvidoma do novembra 2023.

Novosti, ki jih obiskovalci Rogle lahko pričakujejo je mnogo. V svojo ponudbo dodajajo letno-zimsko adrenalinsko doživetje leteči tobogan, kjer so bodo obiskovalci po progi dolžine dobrih 1.200 metrov na višini 5 do 8 metrov spustili tudi do hitrosti 40 km/h. Za družine z otroke od petega leta dalje, ki si želijo svoj prosti čas preživeti na prostem, raziskovati naravo in reševati zabavno-poučne izzive so naredili Gozdni izziv. V Bike parku Rogla bosta urejeni dve novi družinski progi, namenjeni vsem družinskim članom, za tiste z željo po adrenalinskem doživetju pa dodajajo vožnjo z gorskimi trikolesniki, ki bo potekala po kilometer in pol dolgi stezi po razgibanem terenu.

Letošnji poslovni rezultat v Uniturju ocenjujejo kot uspešnega; v prvih desetih mesecih leta so realizirali 9,7 odstotkov več prihodkov od prodaje kot v primerljivem obdobju leta 2019 ter na Rogli in v Termah Zreče skupaj gostili 43.309 gostov oziroma ustvarili 161.561 nočitev.

Partnerstvo za Pohorje jim prinaša veliko

Podjetje Unitur je del projekta Partnerstvo za Pohorje, ki ga koordinira Regionalna razvojna agencija za Podravje – Maribor in povezuje 19 občin in 7 ključnih nosilcev turistične ponudbe v podravski regiji. Cilj Partnerstva je razvoj Pohorja kot zelene turistične destinacije in oblikovanje projektov za promocijo celotnega območja, razvoj komunalne, ceste in turistične infrastrukture ter upravljanje območja Pohorja kot turistično-naravnega parka.

V Uniturju ključno nalogo Partnerstva za Pohorje vidijo v razvoju izvirnih doživljajskih produktov, ki so med seboj povezani in izhajajo iz pohorske edinstvenosti ter pestrosti obstoječe turistične ponudbe na Pohorju.

Eden izmed ciljev nove strategije Pohorja, ki se uresničuje v praksi in je nastal na pobudo Regionalne razvojne agencije za Podravje – Maribor, je skupna 4-dnevna smučarska vozovnica, ki enkrat v času veljavnosti omogoča smučanje tudi na enem izmed petih partnerskih pohorskih smučišč.

Unikatna blagovna znamka Okusi Rogle

Turistična destinacija Rogla – Pohorje, poleg naravnih in kulturno-zgodovinskih zakladov, skriva tudi številne kulinarične posebnosti, ki so se ohranjale skozi generacije.

V želji, da z dvigom kvalitete in raznolikosti turistične ponudbe povečajo kakovost izkušnje svojim obiskovalcem in pozitivno prispevajo k razvoju lokalne skupnosti so ustvarili blagovno znamko Okusi Rogle, ki povezuje lokalne ponudnike kulinaričnih storitev in proizvajalce kmetijskih in živilskih izdelkov, obiskovalcem pa omogoča uživanje v tradicionalnih jedeh po enotnih recepturah.