V znani hrvaški trgovski verigi paštete slovenskega proizvajalca Argeta po novem prodajajo v zaščitni posodi z alarmom. Po spletu je namreč zaokrožila objava Hrvata, ki se je spraševal, kako daleč smo prišli, da morajo trgovci pred krajo zavarovati paštete v vrednosti od šest (0,79 evra) do deset kun (1,32 evra). Hrvaški trgovci se očitno na podlagi slabih izkušenj bojijo, da bi nepridipravi majhen izdelek enostavno pospravili v žep in ga tako ukradli. Kaj na to pravijo v podjetju Atlantic Grupo?

Ne želijo je videti kot blago, ki bi ga bilo treba tako ščititi

Zdrznili smo se ob tej objavi, saj ne glede na to, da je Argeta med potrošniki v regiji izjemno priljubljena in ima kot številka 1 mesna in ribja pašteta v Evropi visok sloves, je ne želimo videti kot blago, ki bi ga bilo treba ščititi na ta način,” so za Metropolitan povedali na podjetju Atlantic Grupo, ki ima uspešno znamko paštet Argeta.

Podjetje je sicer ugotovilo, da ne gre samo za Argeto. Manjše trgovine namreč z varovalnimi napravami ščitijo predvsem izdelke, ki so dovolj majhni, da jih lahko pospravimo v žep – od dezodorantov, zobnih past do čokolad in ribjih konzerv, saj tovrstne nepridipravi (najbolj) pogosto odnesejo, brez da bi zanje plačali.

Zato je podjetje za omenjen portal pojasnilo, da ne gre vedno za odraz socialne ogroženosti, ampak gre včasih tudi “za objestnost, način male psihološke kompenzacije ali kaj podobnega.” Hkrati so razložili, da se zavedajo, da ekonomske razmere vplivajo na gmotni položaj naših potrošnikov in da Argeta ni cenen izdelek. Zato so se na podjetju odločili, da vsega bremena podražitve energentov in surovin ne bodo prenesli na končnega potrošnika – tudi na račun dobička iz poslovanja.