V novomeškem Revozu so letošnje poletje ponovno zagnali proizvodno linijo za Renaultov model Clio, ki so ga izdelovali tudi med leti 1993 in 2015. Clio je najbolje prodajani štirikolesnik na slovenskem trgu, zelo uspešen pa je tudi v številnih drugih evropskih državah. Po lanski prenovi se je povpraševanje še povečalo, zato so pri Renaultu del proizvodnje četrte generacije zaupali tudi dolenjski avtomobilski tovarni, ki sicer dosega eno najvišjih stopenj kakovosti med vsemi tovarnami tega francoskega proizvajalca.

Clio se je letos poleti pridružil twingu tretje generacije in smartu forfour, ki ga v Revozu izdelujejo za nemški Daimler. Letos bodo izdelali dobrih 190 tisoč avtomobilov, clio pa bo k tej številki prispeval slabo tretjino. Na dan, ko otroke obdaruje Miklavž, so iz Revoza začeli prihajati tudi posebni primerki clia z imenom I feel Slovenia. Gre za omejeno serijo z dolgim spiskom serijske opreme, v kateri so med drugim posebna aluminijasta platišča, sprednja in zadnja svetila s tehniko svetlečih diod (led), samodejna klimatska naprava, navigacijski sistem in še številni drugi (običajno doplačljivi) dodatki. Avtomobil je na voljo stremi bencinskimi in dvema turbodizelskima motorjema z razponom moči od 54 do 88 kilovatov (od 75 do 120 KM), začetna cena pa je (za takšno opremo) ugodnih 12.890 evrov. Posebno serijo, namenjeno samo slovenskemu trgu, bodo izdelovali do konca življenjskega cikla zdajšnje generacije.