Spremembo imena iz Corolle v Auris so mnogi označevali za eno večjih tržnih napak v avtomobilizmu. Odrekli so se imenu, ki je bilo znano vsem in je veljalo za nekakšen sinonim Toyotine zanesljivosti. ”Auris” je najbrž zvenelo bolj preprosto in sodobno ime, ki bi zakrilo nekoliko zaprašeno podobo Toyote, kar pa ni prineslo želenega uspeha. Leta 2019 je Auris po samo dveh modelnih generacijah zgodovina in Toyotin predstavnik kompaktnega razreda se ponovno imenuje Corolla. Ime se bo uporabljalo za vse tri karoserijske različice, kombilimuzino, limuzino in karavan.

Prodanih več kot 45 milijonov modelov Corolla

Prva Corolla je bila predstavljena davnega leta 1966. Od takrat je bilo zgrajenih in prodanih več kot 45 milijonov vozil s to oznako. Vsaka peta Toyota, ki je bila kdajkoli zgrajena, je Corolla.

Leta 2019 bo na ceste zapeljala dvanajsta generacija. Proizvodnja poteka v šestnajstih državah, medtem ko jo prodajajo v 150 državah. Vozila namenjena evropskemu trgu so proizvedena v mestu Burnaston v Združenem kraljestvu.

Na voljo bodo štirje pogonski agregati. 1,2-litrski turbo bencinski motor s 114 konjskimi močmi in dva hibridna pogona, 1,8-litrski s 122 konjskimi močmi in 2,0-litrski s 180 konjskimi močmi. Hitrost je pri obeh hibridnih različicah omejena na 180 km/h. Izključno v limuzini bo moč izbrati tudi klasičen 1,6-litrski atmosferski motor. Dizlov v ponudbi ne bo. Maloprodajna cena za osnovni model 5-vratne kombilimuzine v Sloveniji znaša 18.200 evrov.