Inženirji nabirajo zadnje kilometre v Oplovem testnem centru v Dudenhofnu, jeseni bo nova Corsa že stala pri prodajalcih.

”Pri razvoju šeste generacije smo posebno pozornost namenili povečanju učinkovitosti”, je v izjavi za Opel dejal njihov inženir, Thomas Wanke, ki je že četrtič vključen v razvoj nove Corse. Avto je zdaj precej lažji, kar zmanjšuje porabo in povečuje užitek v vožnji.

V primerjavi s predhodnico, bi naj bila nova Corsa kar 10 odstotkov lažja, kar je 108 kg manj in v najlažji različici tehta samo 980 kilogramov – brez voznika. Na račun nove platforme naj bi privarčevali približno 40 kilogramov, pri trivaljnem bencinskem motorju, ki se ponaša z enako močjo kot aktualni štirivaljnik, se je inženirjem uspelo znebiti 15 kilogramov. Pri tem je Opel na vozilu uporabil tudi lažje izolacijske materiale.

Motorji iz skupine PSA
Tudi pogonski sklopi bodo izhajali iz matičnega koncerna PSA. Tako lahko pričakujemo trivaljne bencinske in štirivaljne dizelske motorje s katerimi je prav tako opremljena zadnja generacija Peugeota 208. Glede na slednjega, bo tudi nova Corsa dobila povsem električni pogonski sklop.

Prvi majhni avtomobil s sistemom LED matričnih luči
Kilometri nabrani na Laponskem so bili zaradi dolgih polarnih noči idealni za testiranje nove svetlobne tehnologije. Tako kot Astra in Insignia bo tudi Corsa na voljo s sistemom LED matričnih luči. Ko kamera zazna svetlobne vire vozil, ki vozijo nasproti ali po istem voznem pasu, sistem samodejno izklopi posamezna svetila LED v ustreznem območju in tako preprosto ‘izreže’ del svetlobnega vira, ki bi slepil druge voznike. Ostanek cestišča in okolice sta še naprej jasno osvetljena.

Doslej so Corso izdelovali v nemškem Eisenachu, nova generacija bo prihajala iz tovarne v španski Zaragozi.