Tam je že nekaj let začasno, montažno krožišče. Predvidena ureditev križanja Streliške in Kardeljeve ceste obsega ureditev štirikrakega enopasovnega krožnega križišča premera 36 metrov z ureditvijo vseh priključnih krakov. Prav tako bodo urejeni površina za kolesarje in pešce, ki bodo vodeni izven vozišča, odvodnjavanje, cestna razsvetljava in komunalni vodi, so danes sporočili z občine.
Omenjeni projekt po njihovih navedbah predstavlja začetek del četrte etape zahodne obvoznice. Investicijo v višini 1,78 milijona evrov izvaja mestna občina skupaj z Direkcijo RS za infrastrukturo (DRSI), ki prispeva nekaj več kot 760.000 evrov. Dela bosta izvedli podjetji Pomgrad in Nigrad, ki imata za to štiri mesece časa.
Streliška cesta trenutno služi kot ena glavnih prometnic na zahodnem oziroma južnem robu mesta proti avtocesti. Po izgradnji Koroškega mostu je bila pred leti zgrajena štiripasovna cesta vse do krožišča na Lackovi cesti, potem pa so se dela ustavila.
Minister za infrastrukturo Bojan Kumer je med nedavnim obiskom v Mariboru napovedal, da se bo nadaljnja gradnja pričela spomladi prihodnje leto. V rebalansu državnega proračuna so namreč zagotovili sredstva za gradnjo prvega dela zahodne mariborske obvoznice, celotna zahodna obvoznica pa naj bi bila zgrajena v letu 2026.
Prvi del zahodne obvoznice, ki zajema odsek od krožišča na Lackovi do Kardeljeve ceste v dolžini nekaj več kot 1,2 kilometra, je ocenjen na okoli 20 milijonov evrov.
Za naslednji dve etapi obvoznice s priključkom na avtocesto v Slivnici je bila letos poleti javna razgrnitev državnega prostorskega načrta. Na direkciji za infrastrukturo računajo, da bodo z njuno gradnjo lahko začeli takoj po izgradnji prve etape. Zanju denar še ni zagotovljen, prav tako ni znana vrednost investicije.
STA