Dne 21. januarja so se na Vrbanski cesti pod Kalvarijo soočili z izgubo interneta in televizije. Po klicu na operaterja so izvedeli, da jih bo kontaktiral serviser, a ta obljuba se ni uresničila. Kljub vztrajnim klicem na operaterja so prejemali le enake odgovore, v svoji objavi na socialnih omrežjih zapisuje zaskrbljena prebivalka Vrbanske ceste.

Sosed prerezal optični kabel

Naključno srečanje s serviserji v njihovi ulici je razkrilo, da je bil vzrok za izpad uničen kabel. Po 11 dneh so se končno pojavili serviserji in uredili težavo. Kljub temu so se po naslednjih 5 dneh ponovno pojavile motnje. Nov krog klicanja operaterja in v naslednjem dnevu je prišel domnevni serviser. Kljub hitremu odzivu pa ni mogel zagotoviti rešitve in je priporočil čakanje na prave serviserje. Situacija je postajala vse bolj brezupna in zapletena.

[[image_1_article_63571]]

Kljub obetavnemu petkovemu klicu se je zdelo, da se je zgodba z izgubo televizijskih in internetnih storitev nadaljevala v neskončnost. Oseba klicnega centra je predlagala, naj prekinejo pogodbo na njihove stroške. 

"Zaradi površnosti katere je naredil Telemach že v startu,ker niso potegnili kabla do bloka in seveda zaradi stroškov kateri so nastali, se je najlažje rešit, da ti NA NJIHOVE STROSKE PREKINEJO POGODBO," je v objavi zapisala prebivalka Vrbanske ceste.

Glede nastale situacije smo Maribor24 pisali odgovornemu operaterju Telemach, a do sedaj nismo prejeli odgovora. Situacija bi se naj delno rešila, a avtorica objave ostaja brez povezave zaradi "prekratkega kabla", ki bi ga naj zamenjal operater.