Ob rekordnem številu delovnih mest na zaposlitveno kariernem portalu MojeDelo.com in najbolj intenzivnem iskanju primernih zaposlenih, so se številna podjetja predstavlja na kariernem sejmu, ki so se ga Mariborčani lahko udeležili. Sejem je bil namenjen obiskovalcem vsem starostnih skupin. Torej mladim, ki šele zdaj razvijajo kariero, kot tudi starejšim, ki iščejo boljše pogoje za delo, nove izzive in nova znanja.

Za mlade so na sejmu pripravili predavanje Moje prvo delo, v katerem se je Gorazd Prah osredotočil na izzive mladih pri iskanju prve službe. HR-strokovnjaki pa so vsem obiskovalcem, pomagali izpopolniti življenjepis in spremno pismo. Predavatelj Kaly Kolonič pa je govoril o trikih za urjenje spomina.

Obiskovalcem je bil na voljo tudi foto kotiček, kjer so lahko posneli profesionalne fotografije, opravili so lahko tudi psihometrično in IQ-testiranje ter testiranje uporabniških znanj, ki so pokazatelj različnih delovnih sposobnosti.

Več kot 900 delodajalcev išče nov kader

Kot je za nas pojasnila Nika Rakonjac, vodja enote Strateški marketing pri MojeDelo.com, so na kariernem sejmu gostili več kot 50 razstavljavcev, med njimi so bili na primer Paloma, Lidl Slovenija, Hisense Gorenje Europe, Pivovarna Laško Union in mnogi drugi. “Gostili smo tudi nekaj avstrijskih podjetij pod okriljem Gospodarske zbornice v Avstriji in številne kadrovske agencije ter Zavod RS za zaposlovanje,” je dodala.

Trenutna situacija glede zaposlovanja, s katero se soočamo v Sloveniji, se odraža precej v rekordno visokem številu delovnih mest: “Že na našem portalu jih je več kot 5000. To pomeni, da več kot 900 delodajalcev išče ogromno kandidatov.” Kot je v nadaljevanju še dodala, da delodajalci največ novih delavcev iščejo v klasičnih poklicih, kot so prodajalci, proizvodni delavci, razvijalci programov. V Podravski regiji pa so najbolj iskani monterji, vzdrževalci, CNC operaterji, skladiščniki in IT strokovnjaki.

Veliko iskalcev dela si želi hibridno obliko dela

Vodja strateškega marketinga je opazila izrazito povpraševanje po delu od doma: “Se pravi ljudje iščejo možnost opravljati delo, ki bi jim bila čim bolj pisana na kožo”. V nadaljevanju je še pojasnila, da je pandemija zadnje dve leti pokazala fleksibilnost ljudi: “Zaznavamo, da si ljudje v veliki večini želijo boljše pogoje dela.”

Na portalu so opravili tudi anketo med iskalci dela. Izkazalo se je, da si dve tretjini anketirancev želi delo izvajati v hibridni obliki, se pravi nekaj iz delovnega mesta in nekaj od doma.