Zgodba podvoza Ledina ima precej dolgo brado, kot kaže pa se je idejna zasnova vmes tudi spreminjala. Strošek so na MOM sprva ocenili na 10 milijonov eurov, zadnje ocene pa, kljub temu da gradbeno dovoljenje še ni izdano, kažejo, da bo investicija občino predvidoma stala kar 25 milijonov evrov. Tudi časovnica predvidenih del se iz leta v leto premika.

Kdaj bodo zasadili prvo lopato?

Gradbeno dovoljenje za zdaj po podatkih MOM še ni izdano, vendar ga pričakujejo v kratkem. “Dokumentacija za pridobitev gradbenega dovoljenja (DGD) je bila predana v recenzijski pregled, potekajo popravki po recenziji,” so za Maribor24.si pojasnili na občini. V času gradnje bo potrebno urediti tudi začasno služnost, kar prav tako še ni urejeno: “Vzporedno poteka tudi urejanje služnosti za čas gradnje ter pridobivanje manjkajočih zemljišč. Vizualizacija je v izdelavi.”

Omenjeno je predpogoj za objavo javnega razpisa za izvedbo gradbenih del. “V koliko na poti do pridobivanja dovoljenj ne bo večjih zapletov ter časovnih zamikov, bi dela lahko stekla v drugi polovici letošnjega leta,” so optimistični na občini.

V koliko na poti do pridobivanja dovoljenj ne bo večjih zapletov ter časovnih zamikov, bi dela lahko stekla v drugi polovici letošnjega leta.

Javni razpis za izvedbo gradbenih del bo objavljen po pridobljenem pravnomočnem gradbenem dovoljenju, predvidoma v drugi polovici leta 2022. Dela bodo potekala predvidoma 15 mesecev.

»Ker obstoječi podvoz nima ustreznih gabaritov za odvijanje dvosmernega prometa in vožnjo večjih vozil (npr. tovornjakov), bo na isti lokaciji zgrajen nov podvoz z vsemi tehničnimi lastnostmi za nemoteno odvijanje prometa motornih vozil, kolesarjev in pešcev,« so že pred časom pojasnili na Direktivi za infrastrukturo. V načrtu pa je tudi strateško postavljeno novo železniško postajališče Ledina.

Za projekt je predvidenih 25 milijonov

Gradbena dela naj bi po zadnjih podatkih znašala okrog 25 milijonov evrov, v oceni stroška pa so že upoštevali novo železniško postajališče ter preostale ureditve. Ob tem seveda še ni poznano kdo bo izvajalec del, kajti v tej fazi izbor še ni mogoč. Izvajalec bo, skladno z zakonom, izbran preko javnega razpisa.

V času gradnje bo na omenjenem mestu seveda potekal spremenjen prometni režim, ki pa tudi še ni začrtan. Več o tem bo znano takrat, ko bo na razpisu izbran izvajalec del. “Tehnologija gradnje, organizacija gradbišča ter vodenje prometa v času izvedbe je predmet izbranega izvajalca del,” pojasnjujejo na občini.