Na naše uredništvo se je obrila bralka, ki je poročala o težavah glede MBajka. Kot nam je zaupala, je se ob vrnitvi kolesa na terminal zapletlo zaradi česar kolo ni bilo pravilno zaklenjeno, kasneje celo ukradeno. Uporabnici pa naj bi čas izposoje tekel dalje. Po besedah bralke, so ji na MBajku povedali, da zadeve ne morejo rešiti, dokler se kolo ne najde. Zaradi zgoraj opisanega dogajanja, smo se z nekaj vprašanji obrnili na MBajk.
Z informacijsko podporo vedo natančno, kdo si je izposodil katero kolo
Kot so nam sporočili iz MBajka, jim informacijska podpora za upravljanje sistema souporabe koles omogoča, da imajo v vsakem trenutku na voljo ažurne informacije o tem, kdo od uporabnikov si je izposodil katero kolo ter kdaj in kje je bilo kolo vrnjeno.
Vsako kolo je v sistemu označeno s številko, ki je navedena tudi na blatniku kolesa.
“Uporabnica nas je že sama obvestila, da je v svojem uporabniškem računu opazila, da kolo ni bilo pravilno vrnjeno. Kolesa tudi ni bilo na postaji, kjer ga je pustila. Smo ga pa kasneje znova zaznali v sistemu, ko je bilo pravilno vrnjeno. Ker je bilo kolo najdeno, uporabnici ne bomo zaračunali stroškov za krajo kolesa. Z uporabnico smo govorili in ker je šlo za nenamerno napako, ji tudi ne bomo zaračunali dodatnih ur izposoje,” so za nas pojasnili.
Ob tem uporabnike prosijo, naj bodo pri vračilu kolesa pozorni na signale: če se zasliši dvojni pisk in se prižge zelena luč, je kolo pravilno vrnjeno. “Če niso prepričani, ali je sistem zaznal vračilo kolesa, naj preverijo na terminalu, spletni strani ali v aplikaciji MBajk, ali je bilo kolo pravilno vrnjeno,” so še dodali.