»Poslovni diamanti so tisti podjetniki in podjetnice, ki želijo zaslužiti in hkrati spremeniti svet. Hudomušno jim rečem, da so slavni. Gre za filozofijo razmišljanja. Gre za platformo, ki sem jo dala v svet, z njo na začetku eksperimentirala in čakala, ali jo bodo ljudje vzeli za svojo,« pove Lenja Faraguna, ustanoviteljica Mesta poslovnih diamantov.
 
Mariborčani kot ambasadorji mesta
Projekt živi že 4 leta, zaživel pa je z namenom, da poveže podjetnice in podjetnike ter jim poleg povezovanja nudi tudi izobraževanje: »A ne le klišejsko izobraževanje s področja podjetništva, ampak življenja. Diamant je nekdo, ki je najprej diamant samemu sebi, šele potem lahko sveti za druge,« povzame Lenja, ki potegne vzporednico med diamanti in podjetniki ter podjetnicami – vsak je ne le redek, ampak unikaten, a tega večinoma ne znajo povedati svetu in so na trgu spregledani, ne dobijo in ne obdržijo pozornosti ljudi.
»Mariborčane (iz vseh vetrov in EMŠO skupin) je treba med seboj povezati, da popolnoma vsi postanemo tržniki oz. ambasadorji mesta.  Poveže jih lahko nekdo, ki mu ljudje sledijo, ker se poistovetijo z njegovimi vrednotami, ki jih kaže skozi svoje dela in ne besede,« razmišlja Lenja.
 
Kompenzacija za delo ni zmeraj finančna
Leta 2011 so začeli z Afterwork diamantenjem v pisarnah na Cafovi, kjer so se srečevali podjetniki in podjetnice, s katerimi se je zgodila kemija: »Nastala je takšna podjetniška družina ljudi, ki smo imeli iste vrednote in prepričanja, ki smo želeli zaslužiti in hkrati spremeniti svet. Meni osebno je Mesto poslovnih diamantov spremenilo življenje. Pika,« doda ustanoviteljica in se spominja začetkov: »Eno leto sem v vse vlagala svoj čas in denar, mnogi niso razumeli zakaj delam to brezplačno, a kompenzacija za vloženo delo ni zmeraj finančna. To je bilo moje darilo Mariborčanom in sebi – srčna kompenzacija, ki mi je prinesla mojo najboljšo prijateljico Ireno, prijateljice podjetnice, s katerimi še zmeraj ustvarjamo krasne projekte.«
 
Jasno pove tudi svoje mnenje o popustih in raznih akcijah storitev in izdelkov na spletnih straneh: »Ne dajajte popustov, če ne poveste razloga zanje. Ne oglašujte na “Kuponkotih”, ker vam le ti ne bodo prinesli lojalnih strank, ampak požrešne lovce na najboljšo ceno ta hip. Ne biti prostitutke. Imejte jajca povedati kaj je vaš diamant. S kom ne želite delati in proti čemu se borite. S tem poveste kdo so vaši idealni poslovni partnerji (ne stranke!), kdo ste in v kaj verjamete, da lahko skupaj dosežete.«
 
Maribor ima mnogo diamantov
»Vsak človek “totega” mesta je diamant. Vsak. A žal mnogi tega sami ne vedo. Šolski sistem nam ravno ne dela usluge pri iskanju zaklada vsakega posameznika.«
Lenja v Mariboru kljub vsemu vidi veliko potenciala: »Ljudi, ki se ne vdajo. Staro trto. Koroško cesto. Prvo žarnico. Reko. Lent. Lent festival. Pohorje. Zlata lisica. Mariborski otok. Piramida. Mestni park. Kalvarija. Račji dvor.  Vse to so diamanti, ki še ne sijejo v vsej svoji lepoti.«
Izpostavi pa enega izmed večjih preteklih dogodkov v Mariboru – Evropsko prestolnico kulture: »Ste vedeli, da za EPK nismo imeli marketinške strategije za promocijo v tujini? In da je EPK-jev Facebook bil samo v slovenščini? In da že 1 leto od odgovornih čakam na e-mail z oglaševalskim planom Maribora v tujini? Jaz bi Maribor oglaševala preko radia. Krasnega, čustvenega medija, ki je simpatičen za denarnico.«
Projekti v prihodnje?
2000 žensk v Taborski. Knjiga. Online revija. Poletna akademija. Modna linija. Otroški smeh ob morju.